• nátha
    • Vazomotoros nátha – lehet, hogy ettől szenved hetek óta?

      Vazomotoros nátha – lehet, hogy ettől szenved hetek óta?

    • Ha a koronavírus nem lenne elég: épp mindenki náthás

      Ha a koronavírus nem lenne elég: épp mindenki náthás

    • Matematikai modellezés szerint náthává szelídülhet a koronavírus

      Matematikai modellezés szerint náthává szelídülhet a koronavírus

  • melanóma
    • Melanoma: kevés ismeret, késői diagnózis

      Melanoma: kevés ismeret, késői diagnózis

    • Melanoma: Jobb az esélye annak, aki nem egyedülálló

      Melanoma: Jobb az esélye annak, aki nem egyedülálló

    • Friss kutatás: Több nő jár bőrgyógyászati szűrésre

      Friss kutatás: Több nő jár bőrgyógyászati szűrésre

  • egynapos sebészet
    • Bővítéssel orvosolják a helyhiányt Budaörsön

      Bővítéssel orvosolják a helyhiányt Budaörsön

    • Jövő héttől ismét végezhető egynapos sebészeti ellátás

      Jövő héttől ismét végezhető egynapos sebészeti ellátás

    • Felfüggesztették az egynapos sebészeti ellátásokat

      Felfüggesztették az egynapos sebészeti ellátásokat

Az lenne a kerdesem hogy evek ota faj a fejem de az utobbi egy honapba a szememis faj nyomodik voltam vervetelen szemeszeten semmitse talaltak voltam ideggyogyaszaton ose latott semmi elterot ...

... ennek ellenere faj a szemem fejem vernyomasomra szedek vidotin komb felet reggel meg vidotint este felet mert magas a vernyomasom nemtudom esetleg ez befolyasolhatja e h.fajhat e a fejem szemem nyaki gerinc rontgenen is voltam ott kisimult nyaki hajlatot meg csigolyan csontkinovest talalak fogamzasgatlotis szedek nacrezt felek h.agydaganatom van a fejfajasok miatt aggodok es a szemfajdalom miatt!valaszukat koszonom 


VÁLASZ


Nem gondolom, hogy agydaganattól kellene tartania. Részben azért nem, mert a tünetek nem támasztják alá ezt a diagnózist, másrészt az ideggyógyász és/vagy a szemész felfedezhetett volna olyan tüneteket, amelyek agydaganatra utalhattak volna. Nem zárható ki, hogy a vérnyomáscsökkentő gyógyszer mellékhatásáról van szó, ugyanis a gyógyszerismertetőben a fejfájás és látászavar egyaránt fel van tüntetve. Beszélje meg orvosával az esetleges gyógyszercserét. A fogamzásgátlóval való összeférhetetlenséget nem említik.

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink