• nátha
    • A tüdőgyógyász szerint a náthának is lehetnek szövődményei

      A tüdőgyógyász szerint a náthának is lehetnek szövődményei

    • Immunerősítést már nyár végén érdemes elkezdeni

      Immunerősítést már nyár végén érdemes elkezdeni

    • Itt az ősz, már támadnak a vírusok

      Itt az ősz, már támadnak a vírusok

  • melanóma
    • A mesterséges intelligencia az anyajegyszűrésben

      A mesterséges intelligencia az anyajegyszűrésben

    • Segítenek a szűrőkampányok a melanoma felismerésében

      Segítenek a szűrőkampányok a melanoma felismerésében

    • A betegségről a melanoma világnapján

      A betegségről a melanoma világnapján

  • egynapos sebészet
    • Egynapos ellátási egységet adtak át a pécsi szívcentrumban

      Egynapos ellátási egységet adtak át a pécsi szívcentrumban

    • Egy területen jó teljesítményt nyújt az egészségügy

      Egy területen jó teljesítményt nyújt az egészségügy

    • Profilbővítést tervez a sikeres egynapos sebészet

      Profilbővítést tervez a sikeres egynapos sebészet

fogamzásgátló

Orvos válaszol

Tisztelt Doktor Úr/Nő!
2 évig szedtem Tri-regolt. Most kezdtem el szedni Yasminelle-t, barna/véres folyásom van, olvastam...

... hogy ez az első 3 hónapban normális. Mára égő érzést érzek, mintha fel lennék fázva (az elmúlt években sokszor fel voltam fázva, tavaly hólyagtükrözésen is voltam, minden rendben), a bal kezemben 2 napja pedig olyan furcsa zsibbadás van néha. Azt szeretném kérdezni, hogy ezek az új fogamzásgátlótól lehetnek, valamint utalnak valami komolyabb gondra? Sok rosszat olvasok a fogamzásgátlókról, Ön mit javasol, érdemes lenne abbahagynom, vagy nyugodjak meg, nincs semmi gond?
Válaszát köszönöm!
További szép estét kívánok Önnek!


VÁLASZ


​K​​edves Kérdező!

​​​​Amint Ön is olvashatta a rovat főoldalán: sajnos jelenleg nincs a rovatban válaszoló nőgyógyász szakorvosunk. Kezelőorvosával egyeztesse a szükséges további lépéseket.
a szerk.

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink