• nátha
    • A vírus, amit a kisgyerekes szülőknek fontos ismerniük

      A vírus, amit a kisgyerekes szülőknek fontos ismerniük

    • Nátha, megfázás: mikor forduljunk orvoshoz?

      Nátha, megfázás: mikor forduljunk orvoshoz?

    • A tüdőgyógyász szerint a náthának is lehetnek szövődményei

      A tüdőgyógyász szerint a náthának is lehetnek szövődményei

  • melanóma
    • Ismeri a melanoma 15 rizikófaktorát?

      Ismeri a melanoma 15 rizikófaktorát?

    • A mesterséges intelligencia az anyajegyszűrésben

      A mesterséges intelligencia az anyajegyszűrésben

    • Segítenek a szűrőkampányok a melanoma felismerésében

      Segítenek a szűrőkampányok a melanoma felismerésében

  • egynapos sebészet
    • Két és félszer több az egynapos műtét a győri Petz-kórházban

      Két és félszer több az egynapos műtét a győri Petz-kórházban

    • Egynapos ellátási egységet adtak át a pécsi szívcentrumban

      Egynapos ellátási egységet adtak át a pécsi szívcentrumban

    • Egy területen jó teljesítményt nyújt az egészségügy

      Egy területen jó teljesítményt nyújt az egészségügy

Fogamzásgátló hatása

Orvos válaszol

Kedves Doktor Úr! Az elmúlt héten betegség miatt több alkalommal elõfordult, hogy hánytam egymást követő napokon. A fogamzásgátló tablettát este 8-kor szoktam bevenni...

... a hányás pedig másnap 12-2 óra körül fordult elő, általában ebéd után, ami 17-18 óra elteltét jelenti. Aggódom, hogy mennyire befolyásolja ez a fogamzásgátló hatását? Fleszívodik már ekkorra a szervezetemben és eléggé biztonságot nyújt vagy pedig szükséges kiegészitő módszerekkel védekeznem és ha igen mennyi ideig? Köszönöm előre a választ!


VÁLASZ


Kedves Kérdező!
​​
Amint Ön is olvashatta a rovat főoldalán: sajnos jelenleg nincs a rovatban válaszoló nőgyógyász szakorvosunk. Kezelőorvosával egyeztesse a szükséges további lépéseket.
a szerk.

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink