• nátha
    • A tüdőgyógyász szerint a náthának is lehetnek szövődményei

      A tüdőgyógyász szerint a náthának is lehetnek szövődményei

    • Immunerősítést már nyár végén érdemes elkezdeni

      Immunerősítést már nyár végén érdemes elkezdeni

    • Itt az ősz, már támadnak a vírusok

      Itt az ősz, már támadnak a vírusok

  • melanóma
    • Segítenek a szűrőkampányok a melanoma felismerésében

      Segítenek a szűrőkampányok a melanoma felismerésében

    • A betegségről a melanoma világnapján

      A betegségről a melanoma világnapján

    • Melanoma: Fedezze fel időben az árulkodó jeleket!

      Melanoma: Fedezze fel időben az árulkodó jeleket!

  • egynapos sebészet
    • Egy területen jó teljesítményt nyújt az egészségügy

      Egy területen jó teljesítményt nyújt az egészségügy

    • Profilbővítést tervez a sikeres egynapos sebészet

      Profilbővítést tervez a sikeres egynapos sebészet

    • Megtriplázható az egynapos műtétek száma hazánkban

      Megtriplázható az egynapos műtétek száma hazánkban

forrásból hallottam a Culevit nevű gyógyszerről

Orvos válaszol

Tisztelt Doktor Úr! 65 éves nő vagyok, január közepén műtéten estem át, rosszindulatú petefészek daganatom volt, melyet eltávolítottak, most kemoterápiát kapok, az alábbi szereket: carboplatin, paclitaxel kiegészítve bevacizumabbal.. Több forrásból hallottam a Culevit nevű gyógyszerről, amelynek leírását olvastam az interneten és rosszindulatú daganatos betegek számára fejlesztették ki. Orvosi szakmai véleményt szeretnék kérni ennek a gyógyszernek az alkalmazásáról esetleges kockázatairól, mellékhatásairól, érdemes-e alkalmazni? Előre is köszönöm szépen a választ!
Üdvözlettel,

Kedves Olvasó!
Termékeket jogszabály tiltja, hogy reklámozzunk. Ha nem gyógyszernek minősített termékről van szó, akkor pedig az orvosi ajánlást vagy betegek tapasztalatát keresse.
a szerk.

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink