• nátha
    • Vazomotoros nátha – lehet, hogy ettől szenved hetek óta?

      Vazomotoros nátha – lehet, hogy ettől szenved hetek óta?

    • Ha a koronavírus nem lenne elég: épp mindenki náthás

      Ha a koronavírus nem lenne elég: épp mindenki náthás

    • Matematikai modellezés szerint náthává szelídülhet a koronavírus

      Matematikai modellezés szerint náthává szelídülhet a koronavírus

  • melanóma
    • Melanoma: kevés ismeret, késői diagnózis

      Melanoma: kevés ismeret, késői diagnózis

    • Melanoma: Jobb az esélye annak, aki nem egyedülálló

      Melanoma: Jobb az esélye annak, aki nem egyedülálló

    • Friss kutatás: Több nő jár bőrgyógyászati szűrésre

      Friss kutatás: Több nő jár bőrgyógyászati szűrésre

  • egynapos sebészet
    • Bővítéssel orvosolják a helyhiányt Budaörsön

      Bővítéssel orvosolják a helyhiányt Budaörsön

    • Jövő héttől ismét végezhető egynapos sebészeti ellátás

      Jövő héttől ismét végezhető egynapos sebészeti ellátás

    • Felfüggesztették az egynapos sebészeti ellátásokat

      Felfüggesztették az egynapos sebészeti ellátásokat

2 hete hamenésem van, evés után fáj a hasam hányinger és hasmenésem van ,amióta felfázásra a háziorvosom ...

... Monural port irt és megittam.másnap jelentkezett a hasmenés. Refluxos is vagyok. Lehet a por végett a hasmenés?előtte nem volt hasmenésem. Köszönöm a választ.


VÁLASZ


Az említett antibiotikumnak vannak mellékhatásai, ezek első sorban hasi panaszok, mint hányinger, hasmenés, hasi fájdalom jelentkeznek, de a gyógyszerszedés befejezése után ezek a panaszok megszűnnek. Ha a panasz változatlanul fennáll, további vizsgálatokra van szükség, mert két különböző dolog, mint „felfázás –gyógyszer mellékhatás „ és más betegség időben egybe is eshet.

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink