• nátha
    • A tüdőgyógyász szerint a náthának is lehetnek szövődményei

      A tüdőgyógyász szerint a náthának is lehetnek szövődményei

    • Immunerősítést már nyár végén érdemes elkezdeni

      Immunerősítést már nyár végén érdemes elkezdeni

    • Itt az ősz, már támadnak a vírusok

      Itt az ősz, már támadnak a vírusok

  • melanóma
    • A mesterséges intelligencia az anyajegyszűrésben

      A mesterséges intelligencia az anyajegyszűrésben

    • Segítenek a szűrőkampányok a melanoma felismerésében

      Segítenek a szűrőkampányok a melanoma felismerésében

    • A betegségről a melanoma világnapján

      A betegségről a melanoma világnapján

  • egynapos sebészet
    • Egynapos ellátási egységet adtak át a pécsi szívcentrumban

      Egynapos ellátási egységet adtak át a pécsi szívcentrumban

    • Egy területen jó teljesítményt nyújt az egészségügy

      Egy területen jó teljesítményt nyújt az egészségügy

    • Profilbővítést tervez a sikeres egynapos sebészet

      Profilbővítést tervez a sikeres egynapos sebészet

A barátom 23 éves és pár nappal ezelőtt mikor lefeküdtünk filmet nézni, és a kezem a mellkasára tettem, éreztem ahogy a szíve picitt lassan, persze nem vészesen, de erőssen nagyokat üt...

... Még volt alkalom mikor feltünt de nem figyeltem rá különösebben. Csak furcsálom mert szerintem nem szabadnak olyan nagyokat és erősseket üssön. Kérdeztem hogy mitől van de szerinte ez nem furcsa. Annyit tudok, hogy 2 évvel ezelőtt akut pszichozisa volt és nyugtatókat szed, bár már azóta nem volt semmi gondja.
Nemtudom hogy esetleg a gyógyszerek nem-e okozhatják, vagy ha nem akkor mitől lehet? Aggódok!
Válaszát előre is köszönöm!


VÁLASZ


A gyógyszerek esetleges mellékhatásairól nem tudok nyilatkozni, nem ismerve a szedett gyógyszereket. De ezt Ön is megteheti, ha figyelmesen elolvassa a mellékelt tájékoztatóban a „nemkívánatos hatások, mellékhatások" bekezdést. Azonban az alacsony pulzusszám nem minden esetben jelent kóros állapotot. Kisportolt egyénekben, nyugalomban a pulzusszám jelentősen csökkenhet a normálisnak tartott 72/perc szám alá. Azt, hogy valamilyen ingerképzési, ingervezetési zavar áll-e fenn, csak megfelelő vizsgálattal, (Ekg, holter) lehet megállapítani.

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink