• nátha
    • Vazomotoros nátha – lehet, hogy ettől szenved hetek óta?

      Vazomotoros nátha – lehet, hogy ettől szenved hetek óta?

    • Ha a koronavírus nem lenne elég: épp mindenki náthás

      Ha a koronavírus nem lenne elég: épp mindenki náthás

    • Matematikai modellezés szerint náthává szelídülhet a koronavírus

      Matematikai modellezés szerint náthává szelídülhet a koronavírus

  • melanóma
    • Egyszerű módszer a melanoma korai felismerésére

      Egyszerű módszer a melanoma korai felismerésére

    • Bőrrák megelőzés – praktikus tanácsok

      Bőrrák megelőzés – praktikus tanácsok

    • Melanoma: kevés ismeret, késői diagnózis

      Melanoma: kevés ismeret, késői diagnózis

  • egynapos sebészet
    • Megduplázódott az egynapos sebészeti ellátások aránya

      Megduplázódott az egynapos sebészeti ellátások aránya

    • Egynapos sebészetet adtak át Karácsony Gergelyék

      Egynapos sebészetet adtak át Karácsony Gergelyék

    • Új fejezet a műtétben, diagnosztikában Szabolcsban

      Új fejezet a műtétben, diagnosztikában Szabolcsban

Menstruációs zavar

Orvos válaszol

31 éves, 2 gyermekes anya vagyok, mindig nehezen estem teherbe. Az a problémám, hogy a menstruációm minősége, mennyisége megváltozott a 2 gyerek után. Egész pontosan : ugyanannyi napra jön meg, 24-26 nap, de nem tart a vérzés 1-2 napnál tovább, az is a második napon eléggé darabos, vagy
mintha a nyálkahártya jönne, de vér alig, az is alvadt darabokkal, és azután csak épp egy kis barnás vér távozik napokon keresztül. Mi lehet az oka? Voltam nőgyógyásznál, UH-on, nem látott semmi elváltozást, azt mondta törődjek bele, hoyg ilyen. Mégis, nem lehet, hogy valami probléma van, hogy " nem jön meg rendesen" . Mintha túl gyorsan abbamaradna a vérzés, és eléggé nagy darabokban távozik, alvadt vérdarabokkal együtt. Olyan gondolatom van, hoyg pici ciszták vannak a nyálkahártyán, melyek a menstruációnál leválnak, ezeket látom távozni, de hogy miért tart csak 2 napig??? Vérvételen is normálisak a hormonszintjeim. Engem nagyon zavar ez a probléma, kérem segítsen, mi lehet az oka. Válaszát előre is köszönöm.

Tisztelt Hölgyem!
Amit Ön leír, az nem kóros, csak megváltozott a menstruáció lefolyása. Ha ez zavarja Önt, akkor azt javasolom, hogy 2-3 hónapig szedjen fogamzásgátlót, ami rendezni fogja a menstruációs ciklusát. Az összes elvégzett vizsgálat kóros elváltozást nem mutatott, tehát nincs miért izgulnia. Tisztelettel:

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink