• nátha
    • Vazomotoros nátha – lehet, hogy ettől szenved hetek óta?

      Vazomotoros nátha – lehet, hogy ettől szenved hetek óta?

    • Ha a koronavírus nem lenne elég: épp mindenki náthás

      Ha a koronavírus nem lenne elég: épp mindenki náthás

    • Matematikai modellezés szerint náthává szelídülhet a koronavírus

      Matematikai modellezés szerint náthává szelídülhet a koronavírus

  • melanóma
    • Bőrrák megelőzés – praktikus tanácsok

      Bőrrák megelőzés – praktikus tanácsok

    • Melanoma: kevés ismeret, késői diagnózis

      Melanoma: kevés ismeret, késői diagnózis

    • Melanoma: Jobb az esélye annak, aki nem egyedülálló

      Melanoma: Jobb az esélye annak, aki nem egyedülálló

  • egynapos sebészet
    • Új fejezet a műtétben, diagnosztikában Szabolcsban

      Új fejezet a műtétben, diagnosztikában Szabolcsban

    • Országszerte fejlesztik az egynapos sebészeti részlegeket

      Országszerte fejlesztik az egynapos sebészeti részlegeket

    • Egynapos sebészeti központ létesítése kezdődik Velencén

      Egynapos sebészeti központ létesítése kezdődik Velencén

Minden antibiotikumtól gombás leszek ezután?

Orvos válaszol

Az utóbbi időben antibiotikumos kezelések után a péniszemen gombás elváltozások jelennek meg. Afelől érdeklődnék, hogy okozhatja-e ezt az antibiotikum, ha igen, akkor milyen kezelés az ami megszüntetné ezt, és hogy mit lehet tenni ez ellen? Minden antibiotikumtól gombás leszek ezután?
Előre is köszönöm a válaszát!

Kedves Kérdező!
Bőr- és nemibeteg szakorvost keressen fel. A fertőzés fajtáját, a diagnózist és az antibiotikumot ismerve ott fog pontos információt kapni.
a szerk.

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink