• nátha
    • Vazomotoros nátha – lehet, hogy ettől szenved hetek óta?

      Vazomotoros nátha – lehet, hogy ettől szenved hetek óta?

    • Ha a koronavírus nem lenne elég: épp mindenki náthás

      Ha a koronavírus nem lenne elég: épp mindenki náthás

    • Matematikai modellezés szerint náthává szelídülhet a koronavírus

      Matematikai modellezés szerint náthává szelídülhet a koronavírus

  • melanóma
    • Egyszerű módszer a melanoma korai felismerésére

      Egyszerű módszer a melanoma korai felismerésére

    • Bőrrák megelőzés – praktikus tanácsok

      Bőrrák megelőzés – praktikus tanácsok

    • Melanoma: kevés ismeret, késői diagnózis

      Melanoma: kevés ismeret, késői diagnózis

  • egynapos sebészet
    • Megduplázódott az egynapos sebészeti ellátások aránya

      Megduplázódott az egynapos sebészeti ellátások aránya

    • Egynapos sebészetet adtak át Karácsony Gergelyék

      Egynapos sebészetet adtak át Karácsony Gergelyék

    • Új fejezet a műtétben, diagnosztikában Szabolcsban

      Új fejezet a műtétben, diagnosztikában Szabolcsban

most meg nem tudom mit tegyek!!!

Orvos válaszol

Tisztel Doktor Ur. Szerda ejjel az az 2009.02.05 kiszakadt az ovszer, a menstuaciom vege 2009.02.03-an lett vege. Azonnal
huvelyzuhanyt hasznaltam es ra kb. 2 ora bevettem 1 Escapelle esemeny utani tablettat es ra ittam 1 Aulin 100mg fajdalomcsillapitott fejfajas ellen. A keszitmeny feliro Doktor Ur nem mondot semmit es nem is kerdezett. A tegnapestig az az 02.08-ig nem volt semmi mellekhatas, tegnep este azonba megjott ujra a menstruaciom eros gorcsel es a szokasosnal tobb. Kulfoldon vagyok, itt megkerestem egy nogyogyaszt, de tolle sem kaptam sok informaciot, azt mondta, hogy menjek vissza a tablettat feliro orvoshoz es konzultajak vele.
Sajnos nincs lehetosegem, hogy Magyarorszagra utazak azonnal. Az itteni nogyogyasz nagyon ram ilyeszett, azt mondta lehetnek meg komalyabb komplikaciok, pl. szovedmenyek kialakulasa, szornovekedes legfokepp a dohanyosoknal. Tehat most itt ulok a gep elott es abban remenykedem, hogy On tud segiteni nekem eloiteletek nelkul.Ha 1 honap mulva csinaltatok mindenfele vizsgalatot nem lesz-e keso? Soha nem voltam ilyen helyzetbe, most meg nem tudom mit tegyek!!! A valaszat elorre is koszonom.

Kedves Kérdező!
A vérzés valószínűleg az esemény utáni tabletta mellékhatása. Átmeneti a dolog, ha így van és nem lesz a későbbiekben sem komolyabb mellékhatás (szőrnövekedés).
Tisztelettel:
dr.M.Zs.

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink