• nátha
    • Vazomotoros nátha – lehet, hogy ettől szenved hetek óta?

      Vazomotoros nátha – lehet, hogy ettől szenved hetek óta?

    • Ha a koronavírus nem lenne elég: épp mindenki náthás

      Ha a koronavírus nem lenne elég: épp mindenki náthás

    • Matematikai modellezés szerint náthává szelídülhet a koronavírus

      Matematikai modellezés szerint náthává szelídülhet a koronavírus

  • melanóma
    • Bőrrák megelőzés – praktikus tanácsok

      Bőrrák megelőzés – praktikus tanácsok

    • Melanoma: kevés ismeret, késői diagnózis

      Melanoma: kevés ismeret, késői diagnózis

    • Melanoma: Jobb az esélye annak, aki nem egyedülálló

      Melanoma: Jobb az esélye annak, aki nem egyedülálló

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészetet adtak át Karácsony Gergelyék

      Egynapos sebészetet adtak át Karácsony Gergelyék

    • Új fejezet a műtétben, diagnosztikában Szabolcsban

      Új fejezet a műtétben, diagnosztikában Szabolcsban

    • Országszerte fejlesztik az egynapos sebészeti részlegeket

      Országszerte fejlesztik az egynapos sebészeti részlegeket

Pecsételő vérzés

Orvos válaszol

Pecsételő vérzés

Tisztelt Doktor úr / nő!
25 éves nő vagyok, 5 éve szedek fogamzásgátló tablettát. Az elejétől kezdve nem volt vele semmiféle problémám. Decemberben pecsételő vérzésem volt egy héten keresztül, pedig akkor még 8 szem volt a tablettából. Azóta minden rendben volt. Ma reggel újra barnás vérzést vettem észre a fehérneműn, pedig még van 7 szem a levélből, csak utána kellene megjönnie. A fogamzásgátlót mindig rendesen szedem, nem hagytam ki egy szemet sem, nagyon odafigyelek a gyógyszerkölcsönhatásokra is. Soha nem tapasztaltam még ilyesmit, ezért nem tudom mire vélni. Ön szerint mi lehet a probléma? Csökkent volna a tabletta hatása valami oknál fogva, vagy megszokta már a szervezetem és váltani kellene, esetleg néhány hónapos szünetet kellene tartanom?
Másik kérdésem, hogy normális, ha a menstruációm csak 2-3 napig tart, és alig vérzek? Ha a higiénia miatt nem cserélnék megfelelő időközönként tampont, akkor egy darab mini elég lenne egész napra. A nőgyógyászom szerint nincs ezzel semmi probléma, de én nagyon kevésnek találom a mennyiségét.
Válaszát előre is nagyon köszönöm!
Tisztelettel:

Kedves Kérdező!
A kevés vérzés normális a tabletta szedése mellett.Amennyiben a vérzési rendellenesség továbbra is fennáll, gyógyszerváltást javasolok.
Tisztelettel: Dr.P.A.

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink