• nátha
    • Vazomotoros nátha – lehet, hogy ettől szenved hetek óta?

      Vazomotoros nátha – lehet, hogy ettől szenved hetek óta?

    • Ha a koronavírus nem lenne elég: épp mindenki náthás

      Ha a koronavírus nem lenne elég: épp mindenki náthás

    • Matematikai modellezés szerint náthává szelídülhet a koronavírus

      Matematikai modellezés szerint náthává szelídülhet a koronavírus

  • melanóma
    • Egyszerű módszer a melanoma korai felismerésére

      Egyszerű módszer a melanoma korai felismerésére

    • Bőrrák megelőzés – praktikus tanácsok

      Bőrrák megelőzés – praktikus tanácsok

    • Melanoma: kevés ismeret, késői diagnózis

      Melanoma: kevés ismeret, késői diagnózis

  • egynapos sebészet
    • Megduplázódott az egynapos sebészeti ellátások aránya

      Megduplázódott az egynapos sebészeti ellátások aránya

    • Egynapos sebészetet adtak át Karácsony Gergelyék

      Egynapos sebészetet adtak át Karácsony Gergelyék

    • Új fejezet a műtétben, diagnosztikában Szabolcsban

      Új fejezet a műtétben, diagnosztikában Szabolcsban

24 éves nő vagyok.Aug.19-én éjjel történt a "baleset" a párommal és másnap reggel rögtön, előírás szerint bevettem a rigesoft nevű tablettát. 3 nap múlva csináltam egy terhességi tesztet, illetve most , 2 nappal ezelőtt is és a terhességi teszt negatív eredményt mutatott. Viszont a menstruációm késik: aug.12-én jött meg utoljára, kezdek aggódni.Ez már a 35.nap.Maximum mennyit késhet a menstruáció ennek a gyógyszernek a hatására? Még soha nem szedtem, s normális esetben legkésőbb 31.napra megjön. Az előfordulhat, hogy kimarad egy ciklus? Előre is köszönöm a válaszát!

Tisztelt Hölgyem!
Nagy valószínűséggel 3-4 nap múlva meg kell jönnie a mensesének. A Rigesoft nem okoz menstruáció kimaradást. Ha egy héten belül nem jelentkezne a mensese, akkor mindenképpen ismételjen meg egy terhességi tesztet. 100% nem lehet kizárni a terhességet. Tisztelettel:

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink