• nátha
    • Vazomotoros nátha – lehet, hogy ettől szenved hetek óta?

      Vazomotoros nátha – lehet, hogy ettől szenved hetek óta?

    • Ha a koronavírus nem lenne elég: épp mindenki náthás

      Ha a koronavírus nem lenne elég: épp mindenki náthás

    • Matematikai modellezés szerint náthává szelídülhet a koronavírus

      Matematikai modellezés szerint náthává szelídülhet a koronavírus

  • melanóma
    • Melanoma: kevés ismeret, késői diagnózis

      Melanoma: kevés ismeret, késői diagnózis

    • Melanoma: Jobb az esélye annak, aki nem egyedülálló

      Melanoma: Jobb az esélye annak, aki nem egyedülálló

    • Friss kutatás: Több nő jár bőrgyógyászati szűrésre

      Friss kutatás: Több nő jár bőrgyógyászati szűrésre

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészeti központ létesítése kezdődik Velencén

      Egynapos sebészeti központ létesítése kezdődik Velencén

    • Bővítéssel orvosolják a helyhiányt Budaörsön

      Bővítéssel orvosolják a helyhiányt Budaörsön

    • Jövő héttől ismét végezhető egynapos sebészeti ellátás

      Jövő héttől ismét végezhető egynapos sebészeti ellátás

Üdvözlöm!
Három napja kaptam tetanusz injekciót /konzerves dobozzal nagyon elvágtam a kezem/ és ma reggelre a combhajlatban levő nyirokcsomóm...

... nagyon megdagadt és nagyon fáj is. Alig tudok ülni. Ez az injekcióval járó mellékhatás? Kell vele orvoshoz mennem, vagy majd rendeződik?


VÁLASZ


A panasza lehet a tetanusz elleni védőoltás mellékhatása, de gondolni kell arra is, hogy valamilyen más betegség egyidejű fennállásáról van szó (pl. lábsérülés, akár észrevétlen is.) Ha nem múlik vagy nagyon kínzó a fájdalom, keresse fel az orvost, aki kezelte.

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink