• nátha
    • Fújd ki rendesen! Minden a nátháról

      Fújd ki rendesen! Minden a nátháról

    • Alvadásgátló mellett a nátha terápiája sem egyszerű

      Alvadásgátló mellett a nátha terápiája sem egyszerű

    • A felsőlégúti nyavalyák könnyen megkeseríthetik a karácsonyt

      A felsőlégúti nyavalyák könnyen megkeseríthetik a karácsonyt

  • melanóma
    • Ismeri a melanoma 15 rizikófaktorát?

      Ismeri a melanoma 15 rizikófaktorát?

    • A mesterséges intelligencia az anyajegyszűrésben

      A mesterséges intelligencia az anyajegyszűrésben

    • Segítenek a szűrőkampányok a melanoma felismerésében

      Segítenek a szűrőkampányok a melanoma felismerésében

  • egynapos sebészet
    • Duplájára nőtt az egynapos sebészeti ellátások aránya

      Duplájára nőtt az egynapos sebészeti ellátások aránya

    • Két és félszer több az egynapos műtét a győri Petz-kórházban

      Két és félszer több az egynapos műtét a győri Petz-kórházban

    • Egynapos ellátási egységet adtak át a pécsi szívcentrumban

      Egynapos ellátási egységet adtak át a pécsi szívcentrumban

tubák

Orvos válaszol

Tisztelt Doktor Ùr/ Doktornő!

Rövid ideig, körülbelül egy évig dohányoztam,de abbahagytam,mert idegentest érzésem volt tőle...

... a torkomban. Egy évre rá ugyan ezt éreztem dohányzás nélkül. Gégészeten megállapították,hogy nincs gégerákom és a nyaki ultrahangon is azt mondták,hogy minden rendben van és a stressz rovására írták a dolgot.
Nem sokkal ez után kezdtem el alkalmanként tubákot használni. Minden használatkor olyan érzésem van mintha megakadt volna valami a torkomban, ami hol rövidebb,hol hosszabb ideig tart. Mitől lehet ez?


VÁLASZ


Azt javaslom Önnek, ha a dohánytermékek használata ráktól való félelmet vált ki / carcinophobia / akkor ne kísérletezzen a dohányzás egyetlen formájával sem.

dr Gerencsér Emőke

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink