• nátha
    • Matematikai modellezés szerint náthává szelídülhet a koronavírus

      Matematikai modellezés szerint náthává szelídülhet a koronavírus

    • Fújd ki rendesen! Minden a nátháról

      Fújd ki rendesen! Minden a nátháról

    • Alvadásgátló mellett a nátha terápiája sem egyszerű

      Alvadásgátló mellett a nátha terápiája sem egyszerű

  • melanóma
    • Melanoma: Jobb az esélye annak, aki nem egyedülálló

      Melanoma: Jobb az esélye annak, aki nem egyedülálló

    • Friss kutatás: Több nő jár bőrgyógyászati szűrésre

      Friss kutatás: Több nő jár bőrgyógyászati szűrésre

    • 10 dolog, amit mindenkinek tudnia kell a melanomáról

      10 dolog, amit mindenkinek tudnia kell a melanomáról

  • egynapos sebészet
    • Jövő héttől ismét végezhető egynapos sebészeti ellátás

      Jövő héttől ismét végezhető egynapos sebészeti ellátás

    • Felfüggesztették az egynapos sebészeti ellátásokat

      Felfüggesztették az egynapos sebészeti ellátásokat

    • Jövőre elkészül az egynapos sebészeti egység Kecskeméten

      Jövőre elkészül az egynapos sebészeti egység Kecskeméten

újra agyrázkódás?

Orvos válaszol

újra agyrázkódás?

Tisztelt Weborvos, aggódok a következő miatt, nem tudom, hogy okkal-e. Két hete volt egy viszonylag enyhe agyrázkódásom, de sokáig fájt a fejem és kicsit szédültem. Igazából ez még most is tart.A neurológus azt mondta, nem lát komolyabb bajt. Tegnapelőtt egy családtagom hajszárítás közben nekiütötte a hajszárítót a fejemnek, kb. ott, ahol először megsérült. Nem volt erős ütés, csak nekikoccant, de fájt, jobban, mint rendes körülmények között fájt volna. Még a fejem túloldalán is megfájdult. Azóta kicsit jobban fáj a fejem, és kicsit jobban szédülök. Lehet-e egy ilyen kicsi, de ismételt fejsérülésnek komolyabb következménye? Mit csináljak? Mennyire érdemes vele foglalkozni?
Köszönöm válaszát.

Tisztelt Kérdező!
Az agyrázkódás okozta fejfájás és szédülés akár hetekig is eltarthat. Pihenjen, fogyasszon sok folyadékot, szükség szerint szedjen fájdalomcsillapítókat, jó hatásúak az ú.n. nem steroid gyulladáscsökkentők. Hányás, személyiség megváltozás, aluszékonyság esetén forduljon sürgősséggel orvoshoz, de a panaszok fennmaradása is indok lehet arra. Az ismételt baleset nem gondolom, hogy mérhető károsodást eredményezett.
üdvözlettel: dr. Kovács Zita

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink