• nátha
    • Vazomotoros nátha – lehet, hogy ettől szenved hetek óta?

      Vazomotoros nátha – lehet, hogy ettől szenved hetek óta?

    • Ha a koronavírus nem lenne elég: épp mindenki náthás

      Ha a koronavírus nem lenne elég: épp mindenki náthás

    • Matematikai modellezés szerint náthává szelídülhet a koronavírus

      Matematikai modellezés szerint náthává szelídülhet a koronavírus

  • melanóma
    • Egyszerű módszer a melanoma korai felismerésére

      Egyszerű módszer a melanoma korai felismerésére

    • Bőrrák megelőzés – praktikus tanácsok

      Bőrrák megelőzés – praktikus tanácsok

    • Melanoma: kevés ismeret, késői diagnózis

      Melanoma: kevés ismeret, késői diagnózis

  • egynapos sebészet
    • Megduplázódott az egynapos sebészeti ellátások aránya

      Megduplázódott az egynapos sebészeti ellátások aránya

    • Egynapos sebészetet adtak át Karácsony Gergelyék

      Egynapos sebészetet adtak át Karácsony Gergelyék

    • Új fejezet a műtétben, diagnosztikában Szabolcsban

      Új fejezet a műtétben, diagnosztikában Szabolcsban

30 éves vagyok, kb 8 évig szedtem a Tri-regol nevű fogamzásgátló tablettát. Problémám az volt, hogy vérezgettem az utóbbi időben már a tablettaszedés alatt is. A nőgyógyászom írt fel egy (Femodent) másik fajtát, ezzel a vérzésem rendbe jött. De viszont kizárólag szex közben mindig elég nagy mennyiségü vért tapasztalok pár hete, fájdalmat nem érzek. Arra szeretnék válasz kapni, hogy ez az új tabletta miatt lehet-e (3 hete szedem), vagy pedig valami belső elváltozás okozhatja-e a vérzést.

Tisztelt Hölgyem!
Azt gondolom, hogy a tabletta szedésének semmi köze nincs a vérzéshez. Oka lehet méhszájseb, méhszájpolypus, gyulladásos elváltozás ...stb. Ismételten keresse fel a kollégát. Tisztelettel:

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink