• nátha
    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

    • Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

      Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

Hatodszor nyert Superbrand védjegyet a SE

Regionális hírek 2019.05.20 Forrás: Semmelweis Egyetem
Hatodszor nyert Superbrand védjegyet a SE

Immár hatodszor választották a legjobb minőséget képviselő márkák közé a Semmelweis Egyetemet.

A 250 éves Semmelweis Egyetem 2012, 2015, 2016, 2017 és 2018 után idén is elnyerte a Superbrand védjegyet, amit azoknak a márkáknak ítélnek oda, amelyek kiváló hírnevet szereztek a saját szakterületükön. A Superbrands Magyarország 21 tagú, független szakemberekből álló bizottságának döntése alapján immár hatodszor választották a legjobb minőséget képviselő márkák közé a Semmelweis Egyetemet - tudatta az intézmény.

Az elismerésről többlépcsős folyamat végén – szakmai előszűrést, majd a fogyasztók körében végzett online kutatást követően – a több mint negyven tagú független szakemberekből álló bizottság dönt minden évben. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet. Az értékelési szempontok között szerepel egyebek mellett az adott márka tradíciója és reputációja, online és offline megjelenése.