• nátha
    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

    • Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

      Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

    • Tízből csak három magyar fújja ki helyesen az orrát

      Tízből csak három magyar fújja ki helyesen az orrát

  • melanóma
    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

    • Orvosi bravúr került a Guinness Rekordok Könyvébe

      Orvosi bravúr került a Guinness Rekordok Könyvébe

  • egynapos sebészet
    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

    • Egynapos sebészet: új szakmai kollégiumi tagozata van a területnek

      Egynapos sebészet: új szakmai kollégiumi tagozata van a területnek

Hatodszor nyert Superbrand védjegyet a SE

Regionális hírek 2019.05.20 Forrás: Semmelweis Egyetem
Hatodszor nyert Superbrand védjegyet a SE

Immár hatodszor választották a legjobb minőséget képviselő márkák közé a Semmelweis Egyetemet.

A 250 éves Semmelweis Egyetem 2012, 2015, 2016, 2017 és 2018 után idén is elnyerte a Superbrand védjegyet, amit azoknak a márkáknak ítélnek oda, amelyek kiváló hírnevet szereztek a saját szakterületükön. A Superbrands Magyarország 21 tagú, független szakemberekből álló bizottságának döntése alapján immár hatodszor választották a legjobb minőséget képviselő márkák közé a Semmelweis Egyetemet - tudatta az intézmény.

Az elismerésről többlépcsős folyamat végén – szakmai előszűrést, majd a fogyasztók körében végzett online kutatást követően – a több mint negyven tagú független szakemberekből álló bizottság dönt minden évben. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet. Az értékelési szempontok között szerepel egyebek mellett az adott márka tradíciója és reputációja, online és offline megjelenése.

Legolvasottabb cikkeink