• nátha
    • A tüdőgyógyász szerint a náthának is lehetnek szövődményei

      A tüdőgyógyász szerint a náthának is lehetnek szövődményei

    • Immunerősítést már nyár végén érdemes elkezdeni

      Immunerősítést már nyár végén érdemes elkezdeni

    • Itt az ősz, már támadnak a vírusok

      Itt az ősz, már támadnak a vírusok

  • melanóma
    • Segítenek a szűrőkampányok a melanoma felismerésében

      Segítenek a szűrőkampányok a melanoma felismerésében

    • A betegségről a melanoma világnapján

      A betegségről a melanoma világnapján

    • Melanoma: Fedezze fel időben az árulkodó jeleket!

      Melanoma: Fedezze fel időben az árulkodó jeleket!

  • egynapos sebészet
    • Egy területen jó teljesítményt nyújt az egészségügy

      Egy területen jó teljesítményt nyújt az egészségügy

    • Profilbővítést tervez a sikeres egynapos sebészet

      Profilbővítést tervez a sikeres egynapos sebészet

    • Megtriplázható az egynapos műtétek száma hazánkban

      Megtriplázható az egynapos műtétek száma hazánkban

Hatodszor nyert Superbrand védjegyet a SE

Regionális hírek 2019.05.20 Forrás: Semmelweis Egyetem
Hatodszor nyert Superbrand védjegyet a SE

Immár hatodszor választották a legjobb minőséget képviselő márkák közé a Semmelweis Egyetemet.

A 250 éves Semmelweis Egyetem 2012, 2015, 2016, 2017 és 2018 után idén is elnyerte a Superbrand védjegyet, amit azoknak a márkáknak ítélnek oda, amelyek kiváló hírnevet szereztek a saját szakterületükön. A Superbrands Magyarország 21 tagú, független szakemberekből álló bizottságának döntése alapján immár hatodszor választották a legjobb minőséget képviselő márkák közé a Semmelweis Egyetemet - tudatta az intézmény.

Az elismerésről többlépcsős folyamat végén – szakmai előszűrést, majd a fogyasztók körében végzett online kutatást követően – a több mint negyven tagú független szakemberekből álló bizottság dönt minden évben. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet. Az értékelési szempontok között szerepel egyebek mellett az adott márka tradíciója és reputációja, online és offline megjelenése.

Legolvasottabb cikkeink