• nátha
    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

    • Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

      Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

    • Tízből csak három magyar fújja ki helyesen az orrát

      Tízből csak három magyar fújja ki helyesen az orrát

  • melanóma
    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

    • Orvosi bravúr került a Guinness Rekordok Könyvébe

      Orvosi bravúr került a Guinness Rekordok Könyvébe

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészet: új szakmai kollégiumi tagozata van a területnek

      Egynapos sebészet: új szakmai kollégiumi tagozata van a területnek

    • Megnyílt az egynapos sebészeti ellátás Csepelen

      Megnyílt az egynapos sebészeti ellátás Csepelen

    • Covid-kátyúból kilábaló egynapos sebészeti ellátások

      Covid-kátyúból kilábaló egynapos sebészeti ellátások

Science Café: marketing és egészségügy

Regionális hírek 2019.10.08 Forrás: Unideb.hu
Science Café: marketing és egészségügy

Hogyan járul hozzá a sikeres fejlesztésekhez a marketing az egészség-gazdaságban?

A Science Café szeptembertől újra várja kéthetente a tudomány iránt fogékony közönséget. A tanév első előadása „Marketing és innováció - Hogyan járul hozzá a sikeres fejlesztésekhez a marketing az egészség-gazdaságban?” címmel kalauzolja el az érdeklődőket.

- Mi a különbség a piacon is sikeres és a sikertelen termékfejlesztési projektek között? – tette fel a kérdést a hirek.unideb.hu olvasóinak az előadó, Polereczki Zsolt. A Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem Intézet, Marketing Tanszék docense előadásáról előzetesen elárulta, hogy a marketing szó hallatán legtöbben arra gondolnak, hogy valami olyan dolog, amivel úgy győznek meg valakit egy termék megvásárlásáról, hogy azt valójában nem is állt szándékában megvásárolni.

Ezt a tévhitet szeretné eloszlatni a Science Café soron következő rendezvénye, amely arra is választ ad, hogyan kapcsolódik a marketing a sikeres termék, vagy szolgáltatás fejlesztéséhez? Az előadás keretében sikeres és kevésbé sikeres egészségipari példákon keresztül kaphatunk választ ezekre a kérdésekre.

Időpont: 2019. október 9., szerda 17 óra

Helyszín: Fórum Bevásárlóközpont Libri Könyvesbolt (Debrecen, Csapó u. 30.)

Legolvasottabb cikkeink