• nátha
    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

    • Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

      Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

Science Café: marketing és egészségügy

Regionális hírek 2019.10.08 Forrás: Unideb.hu
Science Café: marketing és egészségügy

Hogyan járul hozzá a sikeres fejlesztésekhez a marketing az egészség-gazdaságban?

A Science Café szeptembertől újra várja kéthetente a tudomány iránt fogékony közönséget. A tanév első előadása „Marketing és innováció - Hogyan járul hozzá a sikeres fejlesztésekhez a marketing az egészség-gazdaságban?” címmel kalauzolja el az érdeklődőket.

- Mi a különbség a piacon is sikeres és a sikertelen termékfejlesztési projektek között? – tette fel a kérdést a hirek.unideb.hu olvasóinak az előadó, Polereczki Zsolt. A Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem Intézet, Marketing Tanszék docense előadásáról előzetesen elárulta, hogy a marketing szó hallatán legtöbben arra gondolnak, hogy valami olyan dolog, amivel úgy győznek meg valakit egy termék megvásárlásáról, hogy azt valójában nem is állt szándékában megvásárolni.

Ezt a tévhitet szeretné eloszlatni a Science Café soron következő rendezvénye, amely arra is választ ad, hogyan kapcsolódik a marketing a sikeres termék, vagy szolgáltatás fejlesztéséhez? Az előadás keretében sikeres és kevésbé sikeres egészségipari példákon keresztül kaphatunk választ ezekre a kérdésekre.

Időpont: 2019. október 9., szerda 17 óra

Helyszín: Fórum Bevásárlóközpont Libri Könyvesbolt (Debrecen, Csapó u. 30.)