• nátha
    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

    • Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

      Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

Várakozás nélkül a szolnoki MÁV kórház laborjában

Regionális hírek 2020.12.08 Forrás: Weborvos
Várakozás nélkül a szolnoki MÁV kórház laborjában

Az intézményi időpontfoglalás folyamatosan elérhető, miközben a kórház dolgozóit nem terheli ez az adminisztráció.

2020. szeptember 1-jétől telefonos ügyfélszolgálattal támogatott mintavételt vezetett be laborjában a MÁv Kórház és Rendelőintézet Szolnokon. A sorban állás nélküli időpontfoglalás - különösen a mostani járványügyi helyzetben - a biztonságos betegellátást is segíti - írta a kórház közleményben.

Az új rendszer eredményességét a bevezetése óta eltelt negyedév tapasztalatairól a betegek körében végzett felmérés is megerősítette: a válaszadók mindegyike tudott időpontot foglalni telefonon. A páciensek 67%-a azonnal el tudta érni a telefonos operátort, 21%-a két percen belül, míg 12%-a öt percen belül tudott időpontot kérni vérvételre - mondta el Dr. Rudner Ervin főigazgató. A szolgáltatást végző külső partner rendszeres monitorozza a hívásleterheltséget, és szükség esetén a további kapacitások bevonásával teszi lehetővé, hogy az intézményi időpontfoglalás folyamatosan elérhető legyen, miközben az intézményi dolgozókat nem terheli az ezzel kapcsolatos adminisztratív tevékenység.

A felmérésből kiderül, hogy a páciensek csaknem 60%-a igénybe venne online időpont foglalási lehetőséget is a laborvizsgálatok előjegyzésénél, ezért az intézmény tervezi ennek bevezetését.