Az intézményi időpontfoglalás folyamatosan elérhető, miközben a kórház dolgozóit nem terheli ez az adminisztráció.
2020. szeptember 1-jétől telefonos ügyfélszolgálattal támogatott mintavételt vezetett be laborjában a MÁv Kórház és Rendelőintézet Szolnokon. A sorban állás nélküli időpontfoglalás - különösen a mostani járványügyi helyzetben - a biztonságos betegellátást is segíti - írta a kórház közleményben.
Az új rendszer eredményességét a bevezetése óta eltelt negyedév tapasztalatairól a betegek körében végzett felmérés is megerősítette: a válaszadók mindegyike tudott időpontot foglalni telefonon. A páciensek 67%-a azonnal el tudta érni a telefonos operátort, 21%-a két percen belül, míg 12%-a öt percen belül tudott időpontot kérni vérvételre - mondta el Dr. Rudner Ervin főigazgató. A szolgáltatást végző külső partner rendszeres monitorozza a hívásleterheltséget, és szükség esetén a további kapacitások bevonásával teszi lehetővé, hogy az intézményi időpontfoglalás folyamatosan elérhető legyen, miközben az intézményi dolgozókat nem terheli az ezzel kapcsolatos adminisztratív tevékenység.
A felmérésből kiderül, hogy a páciensek csaknem 60%-a igénybe venne online időpont foglalási lehetőséget is a laborvizsgálatok előjegyzésénél, ezért az intézmény tervezi ennek bevezetését.