Ásványvízből, gyümölcsléből és hozzáadott tápanyagokból áll a termék.
A Sanofi és a Coca-Cola Oenobiol néven új, egészséges üdítőital forgalmazásába kezd a francia piacon. A francia gyógyszeripari konszern és az amerikai italgyártó francia leányvállalata a Les Échos-nak megerősítette a Wall Street Journal értesülését az egészséges italmárka franciaországi bevezetéséről. Eszerint a Sanofi és a Coca-Cola 50-50%-os részt vállalnak a partneri megállapodásból, amelynek keretében a Coca-Cola gyártja az italt, a Sanofi pedig a kiszállítást végzi a patikákba és drogériákba – írja a Világgazdaság – online.
A két vállalat Biautific Oenobiol márkanév alatt vezeti be a négy egészségvédő italt. Az új nedű először csak a francia piacon jelenik meg. Az új, ásványvízből, gyümölcsléből és hozzáadott tápanyagokból álló termék a gyártó szerint segít megerősíteni a hajat, a körmöket, megszépíti a bőrt és fogyókúrához is használható – írja a lap, amely hozzáteszi azt is, a Sanofi 2009-ben vásárolta meg a szépségápolási táplálék kiegészítőket gyártó Oenobiolt, amely 2011-ben csak pár tízmillió eurós forgalmat generált. A Sanofi a felvásárolt céget integrálta a népegészség portfóliójába, amely viszont 2,7 milliárd eurós értékesítést ért el.