Weborvos.hu
  • Pollen
    • Évről évre súlyosbodhatnak az allergiások tünetei

      Évről évre súlyosbodhatnak az allergiások tünetei

    • OKI: Másodfokú riasztás a parlagfű miatt

      OKI: Másodfokú riasztás a parlagfű miatt

    • OKI: már tüneteket okoz a parlagfű

      OKI: már tüneteket okoz a parlagfű

  • utazás
    • Egzotikus utazás egzotikus betegség nélkül

      Egzotikus utazás egzotikus betegség nélkül

    • Kockázatos az utazás az oltások nélkül

      Kockázatos az utazás az oltások nélkül

    • Utazást tervez? Erre mindenképpen gondoljon!

      Utazást tervez? Erre mindenképpen gondoljon!

  • napártalom
    • A napégés meggyógyul, a hatása megmarad

      A napégés meggyógyul, a hatása megmarad

    • Milyen szempontok szerint válasszunk naptejet?

      Milyen szempontok szerint válasszunk naptejet?

    • Rendszeresen kell használni a fényvédőt

      Rendszeresen kell használni a fényvédőt

Nehezen esek teherbe!

Orvos válaszol Szerző:

Nagyon nehezen jön össze a baba nálunk és már nagyon szeretnénk a párommal.Jelenleg ...

... szedem a Triaklim gyógyszert és már nem sok van belőle 3hónapig kell szednem ! És arra lennék kiváncsi hogy menyi idő után hat ez a gyógyszer?!


VÁLASZ


Kedves Kérdező!

Amennyiben kezelőorvosával egyeztették a szükséges kezelést, akkor azt is megbeszélték, hogy mennyi ideig kell szednie a terméket, azt követően milyen lépések következnek. Egyeztessen kezelőorvosával!
a szerk.

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink