A zsíros mócsingokkal és gusztustalan húscafatokkal töltött hamburgerzsemle fotója az egészséges táplálkozásra próbál rávezetni.
A brit gyerekeknek ugyanis - mint egy felmérésből kiderült, szinte egyáltalán fogalmuk sincs arról, hogy mi kerül a tányérjukra. A megkérdezett 14 éves fiatalok 36%a például azt sem tudta, hogy a chips néven ismert sült krumpli krumpliból van. Voltak olyanok, akik azt hitték, hogy a csipsz olajból, lisztből vagy éppen almából készül. A fiatalok 37%a nem tudta, hogy a sajt tejből van, így aztán nem meglepő, hogy arról sincsenek ismereteik, pontosan mit is darálnak bele a gyorséttermi hamburgerekbe.
A plakát-kampánnyal egyidőben a brit egészségvédő alap a Downing Street 10-be, tehát a miniszterelnöki rezidenciára is eljutattatott egy folyamodványt, melyben ismét kéri a brit kormányfőt, vegye fontolóra az egészségtelen ételek és italok reklámdömpingjének betiltását, legalább a gyerekműsorok idejére.