A válság ellenére a felelős és fenntartható vállalati működés fontosságában hisznek.
A felelős vállalatok közösségének Budapesten tartott Good CSR 2010 gáláján a Tesco, a Pfizer és a Coca-Cola vehetett át díjakat, amiket a program keretében elkészített rövid jelentések alapján ítélt oda a független szakmai zsűri.
Az iparági kihívásoknak való megfelelésért járó díjat a Pfizer kapta. A zsűri elsősorban azt értékelte, hogy a cég minden CSR programja szorosan kapcsolódik az iparághoz, amiben a vállalat működik, annak specifikus problémáira, jelenségeire nagyon jó válaszokat ad.
A gazdasági válság ellenére vannak cégek, amelyek pénzt, időt és energiát áldoznak arra, hogy felelősen működjenek – és erre sarkallják munkatársaikat is. A világban ma tapasztalható megatrendek között fontos helyen szerepel a fenntarthatóságra való törekvés, ezt pedig nem csak a vezetői döntések, hanem minden egyes munkatárs attitűdje, elkötelezettsége határozza meg. „A vállalati felelősségvállalással foglalkozó szakemberek egyik legfontosabb célja, hogy munkatársaikat motiválják, a felelősséget magukénak vallják.
A Pfizer díját Rékassy Balázs Közkapcsolati, Stratégiai és Kommunikációs igazgató vette át
A B&P Braun & Partners Magyarország tanácsadó cégcsoport Good CSR projektje egyedülálló összefogás, ami lehetővé teszi, hogy a nagyvállalatok, valamint a kis- és középvállalkozások együtt, közös platformon mutassák be társadalmi felelősségvállalással kapcsolatos aktivitásukat.
Emellett a program nagy hangsúlyt fektet arra, hogy népszerűsítse a CSR ügyét, valamint e cégek egymással és másokkal is megosszák jó gyakorlataikat. Az idei program egyik legfontosabb célja, hogy a felelős vállalati gyakorlatok, a jó példák érthető és élvezetes formában kerüljenek bemutatásra.