• nátha
    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

    • Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

      Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

A GVH szerint nem simulnak a ráncok

Hírek Forrás: MTI

A kommunikációban megjelenített előtte-utána fotók nem tükröztek valós helyzetet - közölte a versenyhivatal.

A versenyhivatal keddi tájékoztatása szerint a Gemini-Tel Híradástechnikai Tervező, Szolgáltató és Kereskedelmi Bt., valamint a Solennis Orvostechnikai Kft. 2013 novemberétől a GVH döntésének meghozataláig tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott több online és nyomtatott sajtótermékben, valamint honlapjain.

A vállalkozások bizonyítatlan, azaz megtévesztő állításokat tettek, amikor azt hirdették, hogy az Ultherapy eljárás a valaha kifejlesztett leghatékonyabb és legkíméletesebb módszer, ugyanolyan hatású az arcbőrre, mint egy plasztikai sebészeti beavatkozás, 4-5 hónap alatt eléri teljes hatását, ami a páciens életmódjától, genetikájától függően mínusz 10-15 évet jelent, alkalmazásával gyors és látványos hatás érhető el, illetve az eredmény évekig tart.

A kommunikációban megjelenített előtte-utána fotók nem tükröztek valós helyzetet - közölte a versenyhivatal.

A GVH a bírság kiszabásakor a reklámköltség összegét vette alapul. Súlyosító körülményként értékelték egyebek mellett, hogy a beavatkozás hatásosságáról életszerűen csak használat közben lehetett meggyőződni, a jogsértő gyakorlat hosszabb ideig tartott és jelentős számú fogyasztót ért el, valamint az üzenetek erőteljességét, hangsúlyosságát.

A Gemini-Tel-re a társaságra kiszabható maximális bírságot, több mint 9,5 millió forintot, a Solennis-re pedig 10,5 millió forint bírságot szabott ki a GVH.