• nátha
    • Kutatók vizsgálják komolyan, létezik-e férfinátha?

      Kutatók vizsgálják komolyan, létezik-e férfinátha?

    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

Belső fejlesztések az OEP hatékonyabb működéséért

Hírek Forrás: Weborvos

A "Jó Állam" koncepcióhoz illeszkedik a Pénztár háttértevékenységeinek megújítása.

Az elmúlt hónapokban az Országos Egészségbiztosítási Pénztár sikeresen és eredményesen végrehajtotta azokat a belső szervezetfejlesztési folyamatokat, melyeket az ÁROP-1.2.18/A-2013 konstrukció keretében valósított meg. A fejlesztések következtében javul a szervezet belső hatékonysága és a munkaszervezés minősége.

Az ÁROP-1.2.18/A-2013-2013-0012 azonosító számú „Szervezetfejlesztési program az Országos Egészségbiztosítási Pénztárban" című projekt keretében a Magyary Programban nevesített „Jó Állam" koncepcióhoz szorosan illeszkedve az OEP háttértevékenységeinek, belső munkafolyamatainak megújítása valósult meg. A fejlesztések elsősorban a belső folyamatszervezési kérdésekre terjedtek ki.

Újraszervezték az informatikai hozzáférések igénylési és nyilvántartási folyamatát: az eddig papír alapon működő megoldásokat az új, és lényegesen hatékonyabb elektronikus ügyintézés váltja fel. Egységesítették és szabályozták a munkatársak ki- és beléptetésével kapcsolatos ügymenetet is, amely gyorsabb és hatékonyabb munkavégzést tesz lehetővé. Egyúttal az újonnan belépő kollégáknak kidolgoztak egy új és egységes fogadódossziét, amely segíti a szervezetbe való beilleszkedésüket, és a napi feladataik elvégzését.

A fogadódosszié elektronikusan is elérhető a munkatársak számára, és rendszeresen aktualizálásra kerül. A projekt során az OEP munkavállalói integrált képzés keretében sajátíthatták el az iratkezelési rendszer használatának ismereteit.

A képzés célja az volt, hogy az OEP ügyintézői hatékonyabban tudják kezelni az OEP komplex ügyirat kezelési folyamatát támogató iktatórendszert, amely naponta átlagosan 1700 beérkező irat teljes életciklusát követi a beérkezéstől egészen a levéltárba adásig. A fejlesztés keretében az OEP nagy hangsúlyt fektetett a minőségrányitás fejlesztésére is. Ennek érdekében munkacsoportok alakultak és több hónapos munka eredményeképpen elkészült egy intézkedési terv is, amely kijelöli a jövőben fejleszteni kívánt területeket.