Évszázados receptek változnak meg, hogy megfeleljenek az új, egészséges trendnek.
Elemzők szerint egy új táplálkozási irányzat kezd kibontakozni a magyar fogyasztók körében. A gyorséttermek mellett egyre keresettebbek a bio ételeket kínáló éttermek, nagy népszerűségnek örvendenek a háztáji ételek, a kézműves termékek, az egzotikus ízek, s már az éttermek étlapjain is megjelennek a vegetáriánus-, bio-, gluténmentes- és házi termékek.
Emellett az Euromonitor International 2013-as Globális Fogyasztó Trend felmérése szerint az egészséges és környezettudatos táplálkozás napjainkban már nem csak a magasabb keresetű vásárlók körében élvez prioritást. A legnagyobb márkák (marketing) kommunikációjában fontos szerepet kap az egészséges életmód, a kiegyensúlyozott táplálékbevitel, a minőségi alapanyagokból készülő termékek vagy éppen a túlsúly elleni harc. Évszázados receptek változnak meg, hogy megfeleljenek az új, egészséges trendnek. Hogyan alkalmazkodnak ehhez a változáshoz a nagy multinacionális vállalatok, a Big Food cégek által kínált termékek? Mi újság a divat-diéták terén?
Ilyen és ehhez hasonló kérdésekre keressük a választ konferenciánkon, amelyen lehetőséget kívánunk biztosítani ahhoz, hogy az orvosok, dietetikusok, okleveles táplálkozási szakemberek, élelmiszermérnökök (stb.) illetve az iparág képviselői, valamint más szakemberek tájékoztatást és naprakész információkat kapjanak az őket érintő aktuális kérdésekről elméleti és gyakorlatorientált megközelítésben egyaránt - írták a szervezők meghívójukban.
Helyszín: Lurdy Konferencia- és Rendezvényközpont 5. Terem (1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14.)
Időpont: Budapest, 2017. szeptember 14.