A cégek nagy része jelentős összegű adományokra fordítja a karácsonyi reprezentációra elkülönített forintokat.
Szüts Ildikó, a Magyar Posta Rt. humánerőforrás vezérigazgató-helyettese elmondta, a karácsonyi üzleti ajándékozásra szánt összegből jövőre szűrőkamiont vásárol, a közbeszerzési eljárást már el is indította a társaság. Hozzátette: a kamionban az ország kis településein dolgozó postásokat vizsgálják majd, elsősorban mammográfiai szűrésre lesz alkalmas a jármű felszereltsége.
A Schiller Autó Család az ügyfeleik, partnereik karácsonyi megajándékozására szánt összeget az idén jótékony célra fordította, egy nyílt inkubátort ajándékoztak a Madarász utcai Gyermekkórháznak, melyet dr. Kemény János, a kórház igazgatóhelyettese vett át. Az inkubátor értéke: 2 millió 500 ezer forint. Az Est Média tavaly ajánlotta fel először jótékonysági célra a partnerek karácsonyi ajándékaira szánt keretet, idén a Nagyothalló Gyermekekért Alapítványt segítik, a Microsoft pedig a Remény a Leukémiás Gyermekekért Közhasznú Alapítványt segítette.