Weborvos.hu
  • Pollen
    • Évről évre súlyosbodhatnak az allergiások tünetei

      Évről évre súlyosbodhatnak az allergiások tünetei

    • OKI: Másodfokú riasztás a parlagfű miatt

      OKI: Másodfokú riasztás a parlagfű miatt

    • OKI: már tüneteket okoz a parlagfű

      OKI: már tüneteket okoz a parlagfű

  • utazás
    • Egzotikus utazás egzotikus betegség nélkül

      Egzotikus utazás egzotikus betegség nélkül

    • Kockázatos az utazás az oltások nélkül

      Kockázatos az utazás az oltások nélkül

    • Utazást tervez? Erre mindenképpen gondoljon!

      Utazást tervez? Erre mindenképpen gondoljon!

  • napártalom
    • A napégés meggyógyul, a hatása megmarad

      A napégés meggyógyul, a hatása megmarad

    • Milyen szempontok szerint válasszunk naptejet?

      Milyen szempontok szerint válasszunk naptejet?

    • Rendszeresen kell használni a fényvédőt

      Rendszeresen kell használni a fényvédőt

Betiltják az édességet a kasszáknál a britek

Lapszemle 2018.06.12 Forrás: élelmiszer.hu Szerző:
Betiltják az édességet a kasszáknál a britek

Az Egyesült Királyság egy ideje már csak, mint a „bűn folyosói” hivatkozik az üzletek ezen régióira.

A szülők fellélegezhetnek, hiszen az állam kormányának tervei szerint a jövőben az élelmiszerboltok e szektorait tilos lesz teletömni édességekkel - írta az élelmiszeronline.hu. A szándék kiválóan illeszkedik Jeremy Hunt, avagy az egészségügyi miniszter által kidolgozott stratégiába. A kisgyermekkori elhízás elleni küzdelemben több frontot készül nyitni a tárcavezető. Az intézkedések egyike például a Tv-csatornáknak 2020-tól meg fogja tiltani az édességreklámok este 9 óra előtti sugárzását. A jövőbeni tilalmakat a cukros termékek „egyet fizet, kettőt kap” promócióira is kiterjesztik. A „silány termékek” hírességekkel történő népszerűsítése ugyanerre a sorsra juthat.

A cél értelemszerűen az, hogy a gyerekeket egészségesebb táplálkozásra ösztönözzék. Québecben már úgy a nyomtatott, mint az elektronikus „piactéren” 1980 óta tilos az ún. silány ételek (junk food) gyermekeket célzó reklámozása. Egy 2011-es tanulmány szerint a helyi családok a szabályozás hatására 13 százalékkal vásároltak kevesebb ilyen terméket - írta a lap.

Legolvasottabb cikkeink