Weborvos.hu
  • Pollen
    • Évről évre súlyosbodhatnak az allergiások tünetei

      Évről évre súlyosbodhatnak az allergiások tünetei

    • OKI: Másodfokú riasztás a parlagfű miatt

      OKI: Másodfokú riasztás a parlagfű miatt

    • OKI: már tüneteket okoz a parlagfű

      OKI: már tüneteket okoz a parlagfű

  • utazás
    • Egzotikus utazás egzotikus betegség nélkül

      Egzotikus utazás egzotikus betegség nélkül

    • Kockázatos az utazás az oltások nélkül

      Kockázatos az utazás az oltások nélkül

    • Utazást tervez? Erre mindenképpen gondoljon!

      Utazást tervez? Erre mindenképpen gondoljon!

  • napártalom
    • A napégés meggyógyul, a hatása megmarad

      A napégés meggyógyul, a hatása megmarad

    • Milyen szempontok szerint válasszunk naptejet?

      Milyen szempontok szerint válasszunk naptejet?

    • Rendszeresen kell használni a fényvédőt

      Rendszeresen kell használni a fényvédőt

Foltok a nemiszerven

Orvos válaszol Szerző:

Tisztelt Doktor Ur/ No!
A problemam, a kovetkezo: Ket hete harom apro piros folt jelent meg a nemiszervemen, pontosabban a makkon...

...Elnezest, de nem tudom szebben kifejezni. Ezek az apro foltok novekednek, de viszketo, vagy egeto erzest nem erzek, fajdalommal nem jar. Esztetikailag viszont igen zavaro. 5 napja elkezdtem hasznalni a Canesten kremet. Azt vettem eszre, hogy a novekedes, mint ha megallt volna. Esetleg igy latatlanba, ha meg tudna nekem, mondani, hogy mi lehet a problema, annak nagyon orulnek, mert igen zavaro ez a jelenseg. Illetve, ha tudna nekem ajanlani a Canestennel erosebb kremet ami recept nelkul kaphato, azt is orommel fogadnam.
Valaszat elore is koszonom!
Tisztelettel!


VÁLASZ


Kedves Kérdező!

Keresse fel a bőrgyógyászatot, mert a pontos diagnózis alapján a szakorvos célirányos kezelését elkezdi. Sokkal hatékonyabb lesz, mint az okok ismerete nélkül bármilyen szerrel házilag kezelni. Előfordulhat, hogy a partnert is kezelni kell.
a szerk.

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink