Weborvos.hu
  • Pollen
    • Évről évre súlyosbodhatnak az allergiások tünetei

      Évről évre súlyosbodhatnak az allergiások tünetei

    • OKI: Másodfokú riasztás a parlagfű miatt

      OKI: Másodfokú riasztás a parlagfű miatt

    • OKI: már tüneteket okoz a parlagfű

      OKI: már tüneteket okoz a parlagfű

  • utazás
    • Egzotikus utazás egzotikus betegség nélkül

      Egzotikus utazás egzotikus betegség nélkül

    • Kockázatos az utazás az oltások nélkül

      Kockázatos az utazás az oltások nélkül

    • Utazást tervez? Erre mindenképpen gondoljon!

      Utazást tervez? Erre mindenképpen gondoljon!

  • napártalom
    • A napégés meggyógyul, a hatása megmarad

      A napégés meggyógyul, a hatása megmarad

    • Milyen szempontok szerint válasszunk naptejet?

      Milyen szempontok szerint válasszunk naptejet?

    • Rendszeresen kell használni a fényvédőt

      Rendszeresen kell használni a fényvédőt

17 hetes terhes kismama vagyok.szinte pár naponta visszatérő migrénes fejfájásom van,a szülésznő eltiltotta a gyogyszereket tőlem ...

... ezert borzalmas görcsös fajdalmat kell kibirnom,es neha bevettem már rá analgin 500gr gyogyszert hogy kicsit enyhítsem.Szeretném kérdezni hogy nem e ártok ezzel a babámnak,mert nagyon aggodom miatta.Nemrudom mivel tudnám enyhiteni fejfajasom,mert már minden hazi praktikat kiprobaltam,persze eredmenytelenul.Előrre is köszönöm a választ,egy aggodo anyuka


VÁLASZ


A hozzánk fordulók gyógyszeres kezelésébe még véletlenül sem avatkozhatunk bele. Ezt felelősséggel csak kezelőorvosai tehetik meg. Ha valóban migrénről van szó – ideggyógyászati vizsgálata és kezelése javasolt. A házi praktikák rendszerint hatástalanok. (Azt bizton remélem, hogy az említett gyógyszerből nem 500 grammot /fél kilogramm/ hanem csak 500 milligrammot (fél gramm) vett be.)

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink