Weborvos.hu
  • Pollen
    • Évről évre súlyosbodhatnak az allergiások tünetei

      Évről évre súlyosbodhatnak az allergiások tünetei

    • OKI: Másodfokú riasztás a parlagfű miatt

      OKI: Másodfokú riasztás a parlagfű miatt

    • OKI: már tüneteket okoz a parlagfű

      OKI: már tüneteket okoz a parlagfű

  • utazás
    • Egzotikus utazás egzotikus betegség nélkül

      Egzotikus utazás egzotikus betegség nélkül

    • Kockázatos az utazás az oltások nélkül

      Kockázatos az utazás az oltások nélkül

    • Utazást tervez? Erre mindenképpen gondoljon!

      Utazást tervez? Erre mindenképpen gondoljon!

  • napártalom
    • A napégés meggyógyul, a hatása megmarad

      A napégés meggyógyul, a hatása megmarad

    • Milyen szempontok szerint válasszunk naptejet?

      Milyen szempontok szerint válasszunk naptejet?

    • Rendszeresen kell használni a fényvédőt

      Rendszeresen kell használni a fényvédőt

klm

Orvos válaszol Szerző:

Kedves WebOrvos!
48 éves vagyok. Kb. egy éve lerövidült a ciklusom, bár igen rapszodikus volt. Előfordult, hogy 26 napra vagy 21-22 napra jött meg. A vérzés tartama 6-7 nap volt, csökkenő tendenciát mutatott...

... Ezt betudtam a kezdődő változókornak, nem is aggódtam. Egészen addig, amíg július végéhez képest pontosan 14 napra j9tt meg és már 12. napja tart. A szokásos 6-7 nap nem volt veszályes, de azóta hol véres, hol barna vér szivárog belőlem. A váladékot nem kell betéttel felfogni, elég egy kis papírzsebkendő, amit persze időnként cserélni kell. Aggódjak,vagy vegyem tudomásul, hogy a változókor ezzel is jár? Mindenképpen elmegyek orvoshoz, ki akarom deríteni az okot. Ilyen még sosem volt amióta menstruálok. Ennek 37 éve.
Válaszát előre is köszönöm, üdvözlettel,


VÁLASZ


​K​​edves Kérdező!

​​​​Amint Ön is olvashatta a rovat főoldalán: sajnos jelenleg nincs a rovatban válaszoló nőgyógyász szakorvosunk. Kezelőorvosával egyeztesse a szükséges további lépéseket.
a szerk.

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink