Weborvos.hu
  • Pollen
    • Évről évre súlyosbodhatnak az allergiások tünetei

      Évről évre súlyosbodhatnak az allergiások tünetei

    • OKI: Másodfokú riasztás a parlagfű miatt

      OKI: Másodfokú riasztás a parlagfű miatt

    • OKI: már tüneteket okoz a parlagfű

      OKI: már tüneteket okoz a parlagfű

  • utazás
    • Egzotikus utazás egzotikus betegség nélkül

      Egzotikus utazás egzotikus betegség nélkül

    • Kockázatos az utazás az oltások nélkül

      Kockázatos az utazás az oltások nélkül

    • Utazást tervez? Erre mindenképpen gondoljon!

      Utazást tervez? Erre mindenképpen gondoljon!

  • napártalom
    • A napégés meggyógyul, a hatása megmarad

      A napégés meggyógyul, a hatása megmarad

    • Milyen szempontok szerint válasszunk naptejet?

      Milyen szempontok szerint válasszunk naptejet?

    • Rendszeresen kell használni a fényvédőt

      Rendszeresen kell használni a fényvédőt

lufi

Orvos válaszol Szerző:

Tisztelt Dr úr nekem már 20 napja tart pedig eddig rendbe volt menstruációm,első 6 napban sok volt és piros majd kevesebb lett és ez sötétebb barnás volt,majd kezdődött elörül,ez igy folyton ismétlődik,és nincs fájdalmam.Mi lehet a bajom.

Kedves Olvasó!

Keresse fel orvosát, mert vizsgálat szükséges a pontos diagnózishoz!
a szerk.

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink