• Pollen
    • Nagyon fogynak az allergiagyógyszerek

      Nagyon fogynak az allergiagyógyszerek

    • Allergia: a megelőző kezelések csökkentik a tüneteket

      Allergia: a megelőző kezelések csökkentik a tüneteket

    • Mit érdemes tudni az első allergiavizsgálat előtt?

      Mit érdemes tudni az első allergiavizsgálat előtt?

  • utazás
    • Kockázatos az utazás az oltások nélkül

      Kockázatos az utazás az oltások nélkül

    • Utazást tervez? Erre mindenképpen gondoljon!

      Utazást tervez? Erre mindenképpen gondoljon!

    • Európában is egyedülálló a debreceni utazásorvostan kurzus

      Európában is egyedülálló a debreceni utazásorvostan kurzus

  • napártalom
    • Melyik jelölés mit jelent a naptejeken?

      Melyik jelölés mit jelent a naptejeken?

    • Nagyon erős UV-sugárzásra figyelmeztetnek

      Nagyon erős UV-sugárzásra figyelmeztetnek

    • Az UV-sugárzásra figyelmeztet a meteorológiai szolgálat

      Az UV-sugárzásra figyelmeztet a meteorológiai szolgálat

Tisztelt Doktor Ur/Nő! 60 éves, sovány testalkatu nő vagyok. Problémám az lenne, hogy a vérnyomásom 100-110, de a pulzusom 90-100 között van...

... Mikor már ugy 85 fölé emelkedik, akkor szinte rosszul vagyok, gyorsan ver a szivem, a fülemben dobogó érzés van, és a fejem tetejétől szinte a talpamig egy zsiborgó érzést érzek ami nagyon de nagyon kellemetlen, Az lenne a kérdésem,hogy ezt a rossz érzést mi okozza,. Válaszukat előre is köszönöm.


VÁLASZ


Azt gondolom, hogy csak a panasz alapján bármilyen okot feltételezni könnyelműség lenne. Azt javaslom, hogy részben a kora, részben a panaszai miatt komolyabb vizsgálatokra lenne szükség, minimálisan leginkább a panaszok idején végzett Ekg vizsgálatra. Ennek érdekében első sorban családorvosához forduljon, de nem zárnám ki egy kardiológiai vizsgálat lehetőségét sem.

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink