Weborvos.hu
  • Pollen
    • Évről évre súlyosbodhatnak az allergiások tünetei

      Évről évre súlyosbodhatnak az allergiások tünetei

    • OKI: Másodfokú riasztás a parlagfű miatt

      OKI: Másodfokú riasztás a parlagfű miatt

    • OKI: már tüneteket okoz a parlagfű

      OKI: már tüneteket okoz a parlagfű

  • utazás
    • Egzotikus utazás egzotikus betegség nélkül

      Egzotikus utazás egzotikus betegség nélkül

    • Kockázatos az utazás az oltások nélkül

      Kockázatos az utazás az oltások nélkül

    • Utazást tervez? Erre mindenképpen gondoljon!

      Utazást tervez? Erre mindenképpen gondoljon!

  • napártalom
    • A napégés meggyógyul, a hatása megmarad

      A napégés meggyógyul, a hatása megmarad

    • Milyen szempontok szerint válasszunk naptejet?

      Milyen szempontok szerint válasszunk naptejet?

    • Rendszeresen kell használni a fényvédőt

      Rendszeresen kell használni a fényvédőt

Csak a pénztárca lesz vékonyabb

Lapszemle 2018.08.12 Forrás: vg.hu Szerző:
Csak a pénztárca lesz vékonyabb

A gyorsan meggazdagodni vágyók, kihasználva a naivságot, sokféle időspóroló „technikával” állnak elő.

A fogyasztási termékek és szolgáltatások piacán is fellelhetők azok, akik gyorsan, a lehető legkevesebb ráfordítással akarnak meggazdagodni, s nyereségvágyból az emberek naivságát kihasználva sokan próbálnak hasznot húzni – természetesen ez nem mindenkire igaz. Rengeteg blogger foglalkozik a témával, és a különböző közösségi oldalakon is gombamód szaporodnak a magukat – napjainkban igen divatos kifejezéssel élve – személyi edzőnek kinevező személyek. Utóbbiak jobb esetben elvégeztek egy OKJ-s tanfolyamot, de persze ki kérné el az erről szóló okiratot… Ugyanis egy diéta nem mindenkire hat egyformán, hiszen vannak például laktóz- vagy gluténérzékenyek, akiknél egy sablon mintaétrend felállítása önmagában nem megoldás, sőt, akár káros is lehet - írta a vg.hu Menedzser Magazin.

A gyorsan meggazdagodni vágyók, kihasználva a naivságot, sokféle időspóroló „technikával” állnak elő.

Elég csak a különböző becsapós hirdetésekre gondolni: mindenki találkozott már olyan reklámokkal, amelyek szerint „egy hét alatt könnyedén ledobhat 5-6 kilót”, vagy ott a csodatabletta, amely „megköti és kiüríti a szervezetből a zsírt”. Ők a kampányaikat a gyorsaságra építik, mert az emberek többségének nincs ideje magára – egészséges ételeket készíteni vagy épp testmozgást végezni.

Nem véletlenül próbálkoznak sokan a fogyasztási ágazatban, hiszen óriási pénz van benne. Globálisan több százmilliárd dolláros üzletággá dagadt a fogyasztási termékek és szolgáltatások piaca: csak az Egyesült Államokban közel 70 milliárd dollárt fordítanak az amerikaiak évente a súlyuk csökkentésére – ez nagyságrendileg 17,5 ezer milliárd forint. Ezen belül táplálékkiegészítőkre több mint három-, a különböző egészséges ételekre, diétás menükre közel egymilliárd dollárt adnak ki. Egy felmérés szerint a lakosság majdnem negyede, 75 millió amerikai próbál megszabadulni a felesleges kilóktól, ami azt jelenti, hogy évente több mint 900 dollárt – majdnem negyedmillió forintot – költenek különböző fogyókúrás termékekre és szolgáltatásokra.

Legolvasottabb cikkeink