• Ónodi-Szűcs
    • Ónodi-Szűcs: több fejlesztés, magasabb bér

      Ónodi-Szűcs: több fejlesztés, magasabb bér

    • Teljesítmény helyett eredményalapú finanszírozás

      Teljesítmény helyett eredményalapú finanszírozás

    • Számvetés az Arénában: Ónodi-Szűcs Zoltán

      Számvetés az Arénában: Ónodi-Szűcs Zoltán

  • EBP
    • Mitől lesz szuper a szuperkórház?

      Mitől lesz szuper a szuperkórház?

    • Rákosmente rendelőjét is fejlesztik

      Rákosmente rendelőjét is fejlesztik

    • EBP: Fejlesztik a nagykátai rendelőintézetet

      EBP: Fejlesztik a nagykátai rendelőintézetet

  • EESZT
    • Nem elég rugalmas  az e-recept

      Nem elég rugalmas az e-recept

    • Hekkerek tarolták le a lett egészségügyi rendszert

      Hekkerek tarolták le a lett egészségügyi rendszert

    • EESZT - az egészségügyi ellátás új dimenziója

      EESZT - az egészségügyi ellátás új dimenziója

Cipralex

Orvos válaszol 2014.04.24 07:44

Közel 1 éve meghalt a férjem, egészen egyedül maradtam. 2 gyógyszert kaptam...

... Helexet és Cipralexet.Nyugodt lettem, de aluszékony, a világot egy függönyőn keresztül láttam.Lassú és kicsit bamba lettem. Csökkentettem a gyógyszert és el is hagytam.2 hétig nagyon jól voltam, de ismét szorongok.Tudom, hogy az orvossal kellett volna megbeszélni, de reménykedtem, hogy erős akarattal meg tudom oldani ezt a problémát.Kérdésem: van erre remény? Vagy szemlesütve térjek be az orvoshoz?Várom megnyugtató válaszát köszönettel...


VÁLASZ


Tisztelt levélíró!

Alapjában teljesen igaza van.
Annyi a probléma, hogy a gyógyszerek nagyon erős hatásúak, ha önmagától csökkenti, majd újra kell szednie ez az egész állapotot csak rontja.
Ha gyógyszert szed, ragaszkodjon az orvosi útmutatáshoz, ha úgy dönt ki tudja heverni a súlyos vesztést, akkor az is jó. De a kettő együtt nagyon nem tanácsos.

Üdvözlettel: dr.Lajtavár László

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink