Weborvos.hu
  • Pollen
    • Évről évre súlyosbodhatnak az allergiások tünetei

      Évről évre súlyosbodhatnak az allergiások tünetei

    • OKI: Másodfokú riasztás a parlagfű miatt

      OKI: Másodfokú riasztás a parlagfű miatt

    • OKI: már tüneteket okoz a parlagfű

      OKI: már tüneteket okoz a parlagfű

  • utazás
    • Egzotikus utazás egzotikus betegség nélkül

      Egzotikus utazás egzotikus betegség nélkül

    • Kockázatos az utazás az oltások nélkül

      Kockázatos az utazás az oltások nélkül

    • Utazást tervez? Erre mindenképpen gondoljon!

      Utazást tervez? Erre mindenképpen gondoljon!

  • napártalom
    • A napégés meggyógyul, a hatása megmarad

      A napégés meggyógyul, a hatása megmarad

    • Milyen szempontok szerint válasszunk naptejet?

      Milyen szempontok szerint válasszunk naptejet?

    • Rendszeresen kell használni a fényvédőt

      Rendszeresen kell használni a fényvédőt

fogamzásgátlás

Orvos válaszol Szerző:

Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz hogy problémám lehet-e abból hogy 7 nap helyett 8 napos szünetet tartottam

két fogamzásgátló levél között. (már több mint fél éve szedek fogamzásgátlót).
Köszönöm a válaszát


VÁLASZ


​K​​edves Kérdező!

Sajnos jelenleg nincs a rovatban válaszoló nőgyógyász szakorvosunk. Kezelőorvosával egyeztesse a szükséges további lépéseket.
a szerk.

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink