• nátha
    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

    • Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

      Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

Összefogott a Posta Biztosító és a Főnix Med

Egészségmagazin Forrás: Weborvos

A FŐNIX CARE baleset- és betegség-biztosítás a vállalati biztosítási piac igényeire ad megoldást.

Magas színvonalú, széles ellátási spektrummal rendelkező járóbeteg-ellátási és diagnosztikai kapacitást kínál az az új, vállalati csoportos biztosítási termék, melyet a Posta Biztosító a saját eddigi biztosítási és a Főnix-MED Zrt. egészségügyi szolgáltatási tapasztalataira építve alakított ki. A FŐNIX CARE baleset- és betegség-biztosítás a vállalati biztosítási piac igényeire ad megoldást - ismertették az új lehetőség részleteit a mai bemutató tájékoztatón a cégek vezetői. 

A FŐNIX CARE biztosítás számos előnye közé tartozik, hogy a munkáltató adó- és járulékmentes juttatásként adhatja azt munkavállalója számára és a biztosítás éves díja a vállalkozás számára költségként elszámolható. Ez a juttatási forma a többi cafetéria elemmel összehasonlítva az egyik legkedvezőbb megoldást jelentheti a munkáltatók és munkavállalóik számára.

A termék a következő szolgáltatási elemekből épül fel:

A termék központi eleme egy az ügyfelek számára a nap 24 órájában elérhető call center szolgáltatás, mely a vállalati biztosítottak hívásait fogadja és az egészségügyi szaktanácsadást végzi, valamint az ellátásszervezői feladatokat látja el. Különlegessége ennek a betegség-biztosítási terméknek, hogy baleset-biztosítással egészül ki, mely baleseti halál esetén fél millió forintot fizet a biztosított kezdeményezettjének.

Az egészséges munkavállaló a munkáltató legnagyobb értéke. A munkavállaló számára adott - magán egészségügyi ellátást biztosító - betegség-biztosítás kereteiben gyorsan, hatékonyan, várólistáktól mentesen és tervezhető módon szervezhető az ellátás. Ez elősegíti a gyógyulás folyamatát, lecsökkenti a betegségben töltött napok számát és ezáltal a munkába visszatérés idejét.

„A termékbe mini-népegészségügyi programokat csempésztünk bele. Része évi egy szűrővizsgálat és vakcináció, a szakorvosi ellátások várakozásmentesek, az ellátás rögzített protokollok alapján történik, az ellátásszervezés call centeren keresztül, dedikált ügyféltelefonszámon keresztül valósul meg" – avatott be a részletekbe dr. Takács Zoltán a sajtótájékoztatón. 

 
Pandurics Anett a Posta Biztosító elnök-vezérigazgatója, Lantos Csaba a Főnix-MED Zrt. tulajdonosa, valamint dr. Takács Zoltán, a Főnix-MED Zrt. vezérigazgatója.

A Posta Biztosító a Magyar Posta Zrt. és a német Talanx AG összefogása által jött létre. A hannoveri központú cég a világ 150 országában van jelen és a biztosítási szektor minden jelentős területén aktív: lakossági biztosítások, vállalati biztosítások, viszontbiztosítás. A Posta Biztosító a Magyar Posta fiókhálózatának köszönhetően szinte mindenütt jelen van. Ügyfeleink az ország több mint 2500 pontján elérhetik a minőségi és kedvező biztosítási szolgáltatásokat.

A Főnix-MED Zrt. több mint 20 éve meghatározó szereplője a magyar magánegészségügyi piacnak. Tevékenysége kiterjed a vállalatok számára kínált foglalkozás-egészségügyi, komplex vállalati szűrési és egészségügyi ellátási folyamatokra. Magánszemélyeknek a járóbeteg-ellátás, a diagnosztikai vizsgálatok és a kijáró orvosi szolgáltatások területén nyújt egészségügyi szolgáltatásokat. A cég foglalkozik továbbá magán betegszállítással, rendezvények biztosításával. Széles tevékenységi spektrumát az ellátásszervezésben jártas és tapasztalt Call Center hangolja össze. A Főnix-MED működésének kezdete óta a biztosító társaságok megbízható és tapasztalt partnere. Ügyfeleinek száma éves szinten eléri a 60 000 pácienst.