• nátha
    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

    • Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

      Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

Partnerünk: a B. Braun csoport

Egészségpolitika Forrás: Weborvos Szerző:

Miért fontos a szakmai kommunikáció? – tettük fel a kérdést Horn Péter vezérigazgatónak.

– Szakmai portálunk, a Weborvos Pro alapító szponzorai. Miért fontos az Önök számára a kórházi szakmának szóló internetes kommunikációs eszköz?
– Hiszünk abban, hogy a kommunikáción belül az online kommunikáció és a közösségi média minden bizonnyal a marketingkommunikáció leggyorsabban fejlődő ága. A B. Braun csoport „Sharing Expertise" jelmondatú filozófiájának meghatározó eleme az innováció. Ez nemcsak arról szól, hogy innovatív termékekkel jelenünk meg a piacon, ami az üzleti eredményesség szükséges része, hanem szerepet vállalunk folyamataink innovatív menedzselésében is. Ennek része kommunikációs tevékenységünk innovatív, újszerű elemekkel történő bővítése is.

– Ezért koncentrálnak az internetes megoldásokra?
– Számunkra egyértelmű, hogy az online média az új és innovatív irány. Ezért nagyon fontos, hogy a fejlődésre időben reagáljunk, és a legmodernebb eszközöket beépítsük kommunikációs stratégiánkba. Ezért is csatlakoztunk örömmel a Weborvos Pro indításához. Egyrészt azért, mert ez a próbálkozás az egészségügyi döntéshozók és az orvostársadalom irányába egy újszerű eszköz, másrészt – ami a nyomtatott sajtó tekintetében korlátozott – fontos eleme az interaktivitás, a kommunikáció és a szakmai párbeszéd erősítése.

– Milyen eredményeket várnak ettől az együttműködéstől?
– Szintén a „Sharing Expertise" filozófia lényege, hogy valamennyi üzleti partnerünkkel aktív együttműködésre törekszünk, aminek meghatározó eleme a kommunikáció. Hiszünk abban, hogy csak úgy tudunk fejlődni, ha értjük partnereink elvárásait, és ezt képesek vagyunk beépíteni termékeinkbe, szolgáltatásainkba. Minden olyan felület, amely elősegíti és erősíti a kommunikációt, hozzájárul az egészségügy fejlesztéséhez. Úgy látjuk, hogy a Weborvos Pro ilyen fontos elemévé válhat a párbeszéd egészségügyön belüli erősödésének, ugyanolyan próbálkozás, mint az Aesculap Akadémia sikeres ügye.

A teljes terjedelmű beszélgetés, és a B. Braun csoport vezérigazgatójának egészségügyi helyzetértékelése a Weborvos Pro portálon olvasható.