Telefonos ügyfélszolgálati (call center) csapatába munkatársat keres a Budai Egészségközpont.
Leendő kollégánk feladatai:
- bejövő/kimenő hívások kezelése,
- ügyfélpanaszok kezelése,
- időpontok egyeztetése,
- felvilágosítás a cég szolgáltatásairól.
Elvárásaink:
- egészségügyi végzettség vagy egészségügyi területen hasonló munkakörben szerzett minimum 2 éves tapasztalat,
- kiváló kommunikációs-, és problémamegoldó képesség,
- magabiztos angol nyelvismeret főleg szóban (ezt az interjún teszteljük!)
- felhasználói szintű számítógépes ismeretek,
- kiváló empátia és proaktivitás,
- ügyfélközpontú szolgáltatási szemlélet,
- lojalitás, hosszú távú elkötelezettség,
- derűs, magabiztos, nyugodt attitűd,
- monotónia tűrés,
- legalább középfokú végzettség.
Amit kínálunk:
- biztos bejelentett havi fizetés, béren kívüli juttatások,
- kiváló munkakörülmények,
- dinamikus, fiatalos csapat.
Kizárólag call center/diszpécser tapasztalattal rendelkező pályázók jelentkezését várjuk.
A fényképpel és bérigénnyel ellátott szakmai önéletrajzokat kísérőlevéllel 2013. szeptember 25-ig a hr@bhc.hu címre várjuk.