A 20.000 dolláros díjat a győztes kontinens egyik országának Vöröskereszt szervezete kapja.

A GE Healthcare globális versenyt hirdetett meg a Twitteren, melynek célja a rákmegelőzés és az egészséges életmód fontosságának tudatosítása. Az elkövetkezendő két hónap során a „Get Fit" kampány világszerte arra buzdítja az embereket, hogy a Twitteren számoljanak be saját egészségmegőrző és fitnesz tevékenységeikről, melyek kimutathatóan csökkentik a rák kialakulásának valószínűségét.
A kontinensek egymással fognak versenyezni a legfittebb kontinens címért. A verseny végén a győztes kontinensen egy ország - melyről nyílt szavazással döntenek - Vöröskereszt szervezete 20.000 dolláros adományt kap. Ez a szervezet a Magyar Vöröskereszt is lehet.
„A GE Healthcare nagy hagyományokkal rendelkezik az olyan egészségügyi megoldások fejlesztésében, amelyek segítségével az orvosok észlelhetik, diagnosztizálhatják és kezelhetik a rákos megbetegedéseket" – mondta John Dineen, a GE Healthcare elnök-vezérigazgatója. „Bár a „Get Fit" barátságos verseny, nagyon komoly üzenet rejlik mögötte: a korábban elindított kezdeményezések – így a healthymagination és a Health Ahead - mellett a GE Healthcare komoly változást kíván elérni a rák elleni harcban is. Hiszünk abban, hogy az egészséges életmód a rák korszerű technológiai megoldásoknak köszönhető korábbi stádiumban történő felismerésével párosulva nagyban csökkentheti a rák kialakulásának valószínűségét."
A Világegészségügyi Szervezet jelentése szerint az összes rák okozta halál csaknem 30 százaléka megelőzhető lenne, és kutatások azt is megerősítették, hogy az egészséges étrend és a rendszeres testmozgás segítenek a rák kockázatának csökkentésében.
Játékszabályok és egyéb tudnivalók