• nátha
    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

    • Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

      Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

Új, hátsókerekes mentők – aggódnak a sofőrök

Hírek Forrás: Hír24

A hátsókerekes autókról sokaknak a csúszós utakon kifaroló jármű látványa jut eszébe.

Mint arról lapunk is beszámolt, szerdán reggel hivatalosan is bemutatták az Országos Mentőszolgálat új, sárga mentőautóit. Ha minden jól megy, január közepére megjön a többi is, összesen 37 darab. A mentőknél eddig leginkább első kerekes Fordok, Mercedesek vagy négykerekes Toyoták futottak, így egyelőre nincs valódi összehasonlítási alap.

Az egyik név nélkül nyilatkozó mentőautó sofőr szerint a vezetőülés kényelmetlen, ráadásul kicsi a hely: a próbán nem tudta kényelmesen kinyújtani sem a kezét, sem a lábát. Véleménye szerint lesznek gondok az új járművekkel, mert nem vették számításba a mentők, mentőápolók és orvosok véleményét. Azokét, akiknek ezekkel a kocsikkal kell majd emberek életét megmenteni.

"Sofőrként elmondhatom, hogy a hátsókerekes autók csúszós, latyakos vagy havas úton mindig rosszabban teljesítenek, mint elsőkerékhajtású társaik. Az elsőkerekes kihúzza az egységet, a hátsókerekes nem…"

"Egyelőre aggodalommal figyeljük az új kocsikat, de talán ez természetes is. Hogy a negatív várakozások beigazolódnak-e, hamarosan kiderül, az új kocsikat ugyanis érkezésük után vezetéstechnikai tréningre viszik. Ott minden kiderül: hogy mennyire tartják az utat, hogy elég erősek-e a fékek, és hogy kanyarban, nagy sebesség mellett borulékonyak-e."

A teljes cikk a Hír24 portálon