• nátha
    • Kutatók vizsgálják komolyan, létezik-e férfinátha?

      Kutatók vizsgálják komolyan, létezik-e férfinátha?

    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

Egyelőre ellenáll a GSK az Unilevernek, srófolni kell az ajánlaton

Lapszemle 2022.01.18 Forrás: vg.hu
Egyelőre ellenáll a GSK az Unilevernek, srófolni kell az ajánlaton

Egyelőre nem áll jól az év legnagyobb, 50 milliárd fontos felvásárlásának az ügye az Unilever és a GSK között: srófolni kellene az ajánlaton.

Nem adja fel, újabb ajánlatot tesz az Unilever a GlaxoSmithKline (GSK) fogyasztói üzletágára, miután a hétvégén kiderült, a GSK jóval többre tartja 50 milliárd fontnál az adásvétel tárgyát képező, a háztartásban szükséges vegyi eszközöket, vény nélküli gyógyszereket és kozmetikumokat gyártó egységét. A november végétől hollandiai, rotterdami székhelyét feladó és Londonba költöző, ezzel teljesen britté váló Unilever a Bloomberg értesülései szerint már fel is vette a kapcsolatot az ügylet finanszírozásába bevont bankokkal a pótlólagos forrás előteremtéséhez - írta a vg.hu.

A nem a fő tevékenységhez tartozó divíziók leválasztása és önálló útjukra bocsátása újabban egyre gyakoribb (Sanofi, J&J stb.), az eladók egyrészt jó pénzt remélhetnek például a fogyasztói üzletágaikért, a forrást pedig fő profiljuk fejlesztésére fordíthatják. Mint a Pfizer, amelynek 32 százaléka van a pénzzé teendő GSK-üzletágban, s amely az érte kapott bevételből a következő öt évben 520 millió eurót költhetne franciaországi bázisa megerősítésére, Covid elleni termékeinek ottani fejlesztésére.