• nátha
    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

    • Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

      Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

Londonban mutatták be találmányukat

Lapszemle Forrás: delmagyar.hu

Izomstimulációs játékkonzolt álmodott meg az SZTE két hallgatója.

Játékkonzol hallássérülteknek című pályamunkájával második helyezést ért el a szegedi egyetem két hallgatója a 21. Ifjúsági Tudományos és Innovációs Tehetségkutató Versenyen, és a Magyar Innovációs Szövetség különdíját is elnyerték. A 21 éves Kopasz Tamás harmadéves programtervező informatikus szakon, a vele egyidős Körmöczi Andor harmadéves fizika szakon – írja a Délmagyarország Napilap cikke nyomán a delmagyar.hu portálja.

Számtalan jobbnál jobb termék található ma már a piacon, amely a játékok 3 dimenziós világát próbálja meg összekötni a felhasználó valódi világával. Ezekkel az eszközökkel élvezetesebbé válik a játék, illetve olyan érzést kelt bennünk, mintha jelen lennénk az adott szituációban. Ilyen eszközök például az úgynevezett feedbackes játékvezérlő egységek, vagy az autós játékokban jól ismert rezgő kormánykerék. Ezen elgondolás alapján szerettünk volna mi is megépíteni egy hasonló berendezést, csak épp nem az autós játékokra, hanem a verekedős vagy lövöldözős harci játékokra. Fizikai hatást szerettünk volna elérni, amely által a felhasználó érzi a kapott ütéseket – mutatta be az izomstimulációs játékkonzolt az egyik fejlesztő, Körmöczi Andor.