• nátha
    • Orrspré-függőség: amikor a megkönnyebbülés újabb problémát okoz

      Orrspré-függőség: amikor a megkönnyebbülés újabb problémát okoz

    • Náthaszezon: erre számíthatunk

      Náthaszezon: erre számíthatunk

    • 9 tipp a nátha tünetei ellen

      9 tipp a nátha tünetei ellen

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Polgármesteri nyílt levél: mikor működhet az egynapos sebészet Újbudán?

      Polgármesteri nyílt levél: mikor működhet az egynapos sebészet Újbudán?

    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

Londonban mutatták be találmányukat

Lapszemle Forrás: delmagyar.hu

Izomstimulációs játékkonzolt álmodott meg az SZTE két hallgatója.

Játékkonzol hallássérülteknek című pályamunkájával második helyezést ért el a szegedi egyetem két hallgatója a 21. Ifjúsági Tudományos és Innovációs Tehetségkutató Versenyen, és a Magyar Innovációs Szövetség különdíját is elnyerték. A 21 éves Kopasz Tamás harmadéves programtervező informatikus szakon, a vele egyidős Körmöczi Andor harmadéves fizika szakon – írja a Délmagyarország Napilap cikke nyomán a delmagyar.hu portálja.

Számtalan jobbnál jobb termék található ma már a piacon, amely a játékok 3 dimenziós világát próbálja meg összekötni a felhasználó valódi világával. Ezekkel az eszközökkel élvezetesebbé válik a játék, illetve olyan érzést kelt bennünk, mintha jelen lennénk az adott szituációban. Ilyen eszközök például az úgynevezett feedbackes játékvezérlő egységek, vagy az autós játékokban jól ismert rezgő kormánykerék. Ezen elgondolás alapján szerettünk volna mi is megépíteni egy hasonló berendezést, csak épp nem az autós játékokra, hanem a verekedős vagy lövöldözős harci játékokra. Fizikai hatást szerettünk volna elérni, amely által a felhasználó érzi a kapott ütéseket – mutatta be az izomstimulációs játékkonzolt az egyik fejlesztő, Körmöczi Andor.