Nem az a fontos, hogy milyen a konyha, hanem az, hogy milyenek az orvosok.
A már régóta húzódó egészségügyi reform ellenére a németek meg vannak elégedve a kórházakkal és klinikákkal. Mint a betegbiztosítók által készítetett nagyszabású felmérés kimutatta, a válaszadók 82 százaléka nem talált kivetnivalót azokban a kórházakban, amelyekben kezelésben részesült - számolt be róla az InfoRádió.
A két legnagyobb német betegbiztosító, az AOK és a Barmer - a Bertellsmann Alapítvánnyal és a fogyasztók országos szervezetével együtt - közvélemény-kutatást végzett arról, hogy vélekednek az emberek a kórházakról.
Némi meglepetést keltett, hogy a megkérdezettek számára nem jelentett fontos tényezőt a szobák nagysága, az, hogy egy vagy kétágyas kórteremben feküdtek, de az sem, hogy milyen volt a koszt - ugyanis csaknem egybehangzó vélemény szerint nem az a fontos, hogy milyen a konyha, hanem az, hogy milyenek az orvosok, mennyire korszerűek a gyógyászati berendezések és mekkora gondot fordítanak a tisztaságra.