• nátha
    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

    • Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

      Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

Nem gyógyított a reklámozott alvásszett

Lapszemle Forrás: vg.hu

Egészségügyi problémákkal küzdő, sérülékeny fogyasztói réteget céloztak meg.

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megállapította, hogy a Dolce Notte Kft. tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott a Sogni D’oro Ceramica alvásszett elnevezésű termék népszerűsítése során. A vállalkozás azt állította, hogy a bio kerámia rostszállakkal átszőtt alvásgarnitúrája „az általunk alvás közben kibocsátott hőt infravörös sugarak formájában megőrzi" és így a termék alkalmas betegségek megelőzésére, gyógyítására, kezelésére, valamint kedvező hatást gyakorol az emberi egészségre. A vizsgálat során azonban a vállalkozás nem igazolta megfelelően, hogy az alvásszett ténylegesen rendelkezik a hirdetésekben szereplő hatásokkal – írja a vg.hu portálja.

Fontos kiemelni – írja a GVH –, hogy az olyan fogyasztó, akinek valamilyen működési zavar, rendellenesség áll fenn a szervezetében, az kiszolgáltatottabb helyzetben van a vállalkozások tájékoztatásaival, reklámjaival szemben. A hivatal ezért 4 547 000 forint bírság megfizetésére kötelezte a vállalkozást.