Az online időpontfoglalási rendszer bevezetése mellett a betegbehívó rendszer fejlesztése is folyamatban van.
A gyöngyösi Bugát Pál Kórházban már április elseje óta működik az úgynevezett telemedicinális ellátás. Ennek lényege, hogy online időpontfoglaló rendszerben lehet jelentkezni a kért szakrendelésre, majd az illetőnek e-mailen jelzik, mikor hívja majd vissza az orvos, aki részletesen kikérdezi a pácienst telefonon. Célja, hogy a folyamatban lévő betegellátást ne szakítsák meg a hívások, így az orvos nyugodt körülmények között tud a beteggel foglalkozni.
A szoljon.hu beszámolója szerint a szolnoki Hetényi Géza Kórház és Rendelőintézetben jelenleg még telefonon keresztül történik az időpontfoglalás, de hamarosan ebben változás történhet. – Mi is tervezzük az online időpontfoglalási rendszer bevezetését, emellett pedig a betegbehívó rendszer fejlesztése is folyamatban van – tájékoztatta hírportálunkat Piroska Miklós, a kórház főigazgatója.