• nátha
    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

    • Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

      Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

E-kórtörténet és hűségprogram egy kattintásnyira

Regionális hírek Forrás: Weborvos

Komplex online ügyfélszolgálati rendszert vezetett be a Budai Egészségközpont.

A Budai Egészségközpont megújította honlapját, és ezzel egy időben új online ügyfélszolgálati rendszerrel bővítette szolgáltatásait. Az online ügyfélszolgálaton belül az ügyfelek áttekinthetik teljes korábbi kórtörténetüket, bejelentkezhetnek rendelésekre, valamint elérik a most elindított hűségprogramot is. A fejlesztésnek egyrészt az volt a célja, hogy még kényelmesebbé és egyszerűbbé tegyék az időpontfoglalást, másrészt, hogy egyre nagyobb arányban környezetbarát megoldásra cseréljék a papíralapú leletkiadást - tudatta a központ közleményben.

Az ügyfeleknek nem kell időt tölteni az orvosi papírok előkeresésével, és a megőrzés terhét is leveszi az egészségközpont a vállukról. Az elektronikus felületen valamennyi, a regisztrációt követően validált lelet és röntgenfelvétel elérhető a páciensek számára, így teljes kórtörténetüket könnyen és gyorsan áttekinthetik. Emellett bármikor ellenőrizhetik időpontfoglalásaikat és számláikat is.

Az elektronikus felület nemcsak az ügyfelek kényelmét szolgálja, hanem környezetbarát megoldás is, amely különösen a hosszabb, akár 30-40 oldalas szűrővizsgálati összefoglalóknál csökkenti jelentősen a környezeti terhelést.

A magánegészségügyi piacon a sokoldalúságában egyedülálló online ügyfélszolgálati rendszert a vállalati partnerek és a magánpáciensek is ingyenesen vehetik igénybe. A belépéshez minden ügyfél saját felhasználónevet, valamint jelszót kap, és a bizalmas adatokra való tekintettel egy SSL tanúsítvánnyal titkosított oldalon érheti el az online felületet. Az egészségközpont az új rendszer bevezetésével egy időben hűségprogram indításával is kedveskedik ügyfeleinek. Az igénybe vett szolgáltatásokért pontokat gyűjthetnek a programban résztvevők, amelyeket a Budai Egészségközpont és partnereik szolgáltatásaira, illetve ajándéktárgyakra válthatnak be.

„Nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy minden szinten folyamatosan fejlesszük szolgáltatásainkat, és ügyfeleinket a lehető legmagasabb színvonalon szolgáljuk ki. Jó példa erre az online jelenlétünk teljes megújítása, vagy az egészségügyi szolgáltatásaink terén a nemrég elindított Selfness Program is" – mondta a fejlesztések kapcsán Kiss András, a Budai Egészségközpont marketing és értékesítési igazgatója.
Az új online ügyfélszolgálati rendszert a Budai Egészségközpont honlapján, valamint közvetlenül a  oldalon érhetik el az ügyfelek.