• nátha
    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

    • Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

      Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

MagyarBrands díjazott a Semmelweis Egyetem

Regionális hírek Forrás: Weborvos

A legjobb minőséget képviselő magyar vonatkozású márkák közé választották a Semmelweis Egyetemet.

A MagyarBrands program immár nyolcadik éve díjazza a magyar vonatkozású márkák közül a legeredményesebbeket, kiváló fogyasztói márka, kiváló üzleti márka és innovatív márka kategóriában. A Semmelweis Egyetem idén először nyerte el az elismerést a kiváló fogyasztói márka kategóriában - tudatta az intézmény.

A pályázaton való részvétel alapfeltétele az, hogy a márka Magyarországon született vagy az alapításában magyarok vettek részt. Ezenkívül további három feltétel egyikének is teljesülnie kell: a márka magyar tulajdonban van, a márka „gyártásának" helyszíne Magyarország vagy magas identitás-pontszámot kap a bizottsági pontozás során.

A MagyarBrands rendkívül komplex díj, azt egy márka, a fogyasztók és a szakértők több szempontú vizsgálata és egyöntetű értékítélete alapján kaphatja meg a jelölt. A program tapasztalatai szerint nemcsak a fogyasztók becsülnek többre egy márkát ha magyar, mindez a kommunikációban is vonzó üzenetet hordoz – mondta el Inzám Andrea, a MagyarBrands program brand managere.