• nátha
    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

    • Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

      Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

    • Tízből csak három magyar fújja ki helyesen az orrát

      Tízből csak három magyar fújja ki helyesen az orrát

  • melanóma
    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

    • Orvosi bravúr került a Guinness Rekordok Könyvébe

      Orvosi bravúr került a Guinness Rekordok Könyvébe

  • egynapos sebészet
    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

    • Egynapos sebészet: új szakmai kollégiumi tagozata van a területnek

      Egynapos sebészet: új szakmai kollégiumi tagozata van a területnek

Tanácsok a praxis beindításához, menedzseléséhez

Regionális hírek Forrás: Weborvos

Az egészség érték, a gyógyítás hivatás, a praxis pedig üzlet.

Novembertől Szeged belvárosában, a sétálóövezetben várja ügyfeleit az Első Egészségügyi Marketing Kft. A tanácsadó iroda kimondottan az egészsgügy területre specializálta tevékenységét és már több éve nyújtanak segítséget orvosoknak, természetgyógyászoknak magánrendelésük, praxisuk, beindításához és menedzseléséhez.

Napjainkra már nyilvánvalóvá vált, hogy marketingtudás nélkül az egészségügyi magánvállalkozásokat nem lehet igazán eredményesen működtetni. A marketing alkalmazása létszükséggé vált - aki nem használja, az a piaci versenyben lemarad. Az orvosok napi munkájuk mellett kevés időt tudnak szakítani, hogy korszerű marketing ismereteket szerezzenek, de ebben segítséget tud nyújtani az Első Egészségügyi Marketing! Mottójuk: „az egészség érték, a gyógyítás hivatás, a praxis pedig üzlet". Az egészségügyben nagyon sok jogszabálynak kell megfelelni, speciális kifejezéseket kell használni, ezért is érdemes a kommunikációt szakemberre bízni.

Az iroda munkatársai nagy tapasztalattal rendelkeznek magánklinikák, egészség- és gyógycentrumok, fogászati rendelők és diagnosztikai központok marketingkommunikációjában. Egy csapat magasan kvalifikált, szerteágazó tapasztalattal rendelkező marketing szakember dolgozik azon, hogy ügyfeleik vállalkozása minél sikeresebb legyen és ehhez az online és az offline marketing eszközök komplex eszköztárát állítják a megrendelők szolgálatába. A cég ügyvezető igazgatója Horváth Krisztina marketingszakértő, egészségügyi marketingoktató széles körű vezetői tapasztalatokkal rendelkezik a marketing és kereskedelem területén. 14 éve marketinggel foglalkozik, a Budapesti Corvinus Egyetemen szerzett marketingszakértői, szakközgazdász diplomát.

Az iroda ügyfelei diszkrécióra, a praxisra egyedileg kidolgozott, nem sablonokat alkalmazó tervekre számíthatnak, melyek már másnap átültethetők a gyakorlatba és mérhető, számokban kifejezhető bevétel növekedést eredményeznek.

Legolvasottabb cikkeink