• Ónodi-Szűcs
    • Teljesítmény helyett eredményalapú finanszírozás

      Teljesítmény helyett eredményalapú finanszírozás

    • Számvetés az Arénában: Ónodi-Szűcs Zoltán

      Számvetés az Arénában: Ónodi-Szűcs Zoltán

    • Növekvő bérek, csökkenő várólisták, maradó orvosok

      Növekvő bérek, csökkenő várólisták, maradó orvosok

  • EBP
    • Növekvő bérek, csökkenő várólisták, maradó orvosok

      Növekvő bérek, csökkenő várólisták, maradó orvosok

    • EBP: Új épületet kap a Szent Ferenc Kórház

      EBP: Új épületet kap a Szent Ferenc Kórház

    • 352 millió a szigetszentmiklósi rendelőnek

      352 millió a szigetszentmiklósi rendelőnek

  • EESZT
    • Informatika az egészségügy szolgálatában

      Informatika az egészségügy szolgálatában

    • EESZT: Határidőre minden gyógyszertár csatlakozik

      EESZT: Határidőre minden gyógyszertár csatlakozik

    • 2018: gépek válaszolnak, ha orvost hívunk

      2018: gépek válaszolnak, ha orvost hívunk

MagyarBrands díjazott a Semmelweis Egyetem

Regionális hírek 2017.12.05 11:16 Forrás: Weborvos
MagyarBrands díjazott a Semmelweis Egyetem

A legjobb minőséget képviselő magyar vonatkozású márkák közé választották a Semmelweis Egyetemet.

A MagyarBrands program immár nyolcadik éve díjazza a magyar vonatkozású márkák közül a legeredményesebbeket, kiváló fogyasztói márka, kiváló üzleti márka és innovatív márka kategóriában. A Semmelweis Egyetem idén először nyerte el az elismerést a kiváló fogyasztói márka kategóriában - tudatta az intézmény.

A pályázaton való részvétel alapfeltétele az, hogy a márka Magyarországon született vagy az alapításában magyarok vettek részt. Ezenkívül további három feltétel egyikének is teljesülnie kell: a márka magyar tulajdonban van, a márka „gyártásának" helyszíne Magyarország vagy magas identitás-pontszámot kap a bizottsági pontozás során.

A MagyarBrands rendkívül komplex díj, azt egy márka, a fogyasztók és a szakértők több szempontú vizsgálata és egyöntetű értékítélete alapján kaphatja meg a jelölt. A program tapasztalatai szerint nemcsak a fogyasztók becsülnek többre egy márkát ha magyar, mindez a kommunikációban is vonzó üzenetet hordoz – mondta el Inzám Andrea, a MagyarBrands program brand managere.

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink