• Ónodi-Szűcs
    • Ónodi-Szűcs: nem fenyegettek sztrájkkal a tárgyalófelek

      Ónodi-Szűcs: nem fenyegettek sztrájkkal a tárgyalófelek

    • 2021-ig plusz 4100 orvos állhat itthon  munkába

      2021-ig plusz 4100 orvos állhat itthon munkába

    • Előrehozzák a szakdolgozók novemberi béremelését

      Előrehozzák a szakdolgozók novemberi béremelését

  • EBP
    • Felújítják és bővítik a dunakeszi szakrendelőt

      Felújítják és bővítik a dunakeszi szakrendelőt

    • 2019 tavaszára megújul az Irdalmasrendi Kórház

      2019 tavaszára megújul az Irdalmasrendi Kórház

    • A jövő kórháza épül Dél-Budán

      A jövő kórháza épül Dél-Budán

  • EESZT
    • 100 napja működik már az EESZT

      100 napja működik már az EESZT

    • Nem elég rugalmas  az e-recept

      Nem elég rugalmas az e-recept

    • Hekkerek tarolták le a lett egészségügyi rendszert

      Hekkerek tarolták le a lett egészségügyi rendszert

MagyarBrands díjazott a Semmelweis Egyetem

Regionális hírek 2017.12.05 11:16 Forrás: Weborvos
MagyarBrands díjazott a Semmelweis Egyetem

A legjobb minőséget képviselő magyar vonatkozású márkák közé választották a Semmelweis Egyetemet.

A MagyarBrands program immár nyolcadik éve díjazza a magyar vonatkozású márkák közül a legeredményesebbeket, kiváló fogyasztói márka, kiváló üzleti márka és innovatív márka kategóriában. A Semmelweis Egyetem idén először nyerte el az elismerést a kiváló fogyasztói márka kategóriában - tudatta az intézmény.

A pályázaton való részvétel alapfeltétele az, hogy a márka Magyarországon született vagy az alapításában magyarok vettek részt. Ezenkívül további három feltétel egyikének is teljesülnie kell: a márka magyar tulajdonban van, a márka „gyártásának" helyszíne Magyarország vagy magas identitás-pontszámot kap a bizottsági pontozás során.

A MagyarBrands rendkívül komplex díj, azt egy márka, a fogyasztók és a szakértők több szempontú vizsgálata és egyöntetű értékítélete alapján kaphatja meg a jelölt. A program tapasztalatai szerint nemcsak a fogyasztók becsülnek többre egy márkát ha magyar, mindez a kommunikációban is vonzó üzenetet hordoz – mondta el Inzám Andrea, a MagyarBrands program brand managere.

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink