• nátha
    • Itt az ősz, már támadnak a vírusok

      Itt az ősz, már támadnak a vírusok

    • A gyakori fülbetegségektől is megóvhat  a helyes orrfújás

      A gyakori fülbetegségektől is megóvhat  a helyes orrfújás

    • Honnan ismerhetjük fel a nátha szövődményét?

      Honnan ismerhetjük fel a nátha szövődményét?

  • melanóma
    • Itt az éves anyajegyszűrés ideje!

      Itt az éves anyajegyszűrés ideje!

    • Esztétikai probléma, vagy rákmegelőző állapot?

      Esztétikai probléma, vagy rákmegelőző állapot?

    • Nagykanizsán több százan vettek részt a melanóma-vizsgálaton

      Nagykanizsán több százan vettek részt a melanóma-vizsgálaton

  • egynapos sebészet
    • Lassan elkészül az orosházi kórház egynapos sebészeti részlege

      Lassan elkészül az orosházi kórház egynapos sebészeti részlege

    • Több műtétet vállalnának az egynapos sebészetek

      Több műtétet vállalnának az egynapos sebészetek

    • Egynapos sebészet: felmérés és tanulságok

      Egynapos sebészet: felmérés és tanulságok

Másfél milliárdért vettünk fogyókúrás készítményeket

Hírek Forrás: MTI Szerző:
Másfél milliárdért vettünk fogyókúrás készítményeket

Áprilisban meglódul, májusban pedig tetőzik a fogyókúrás szerek eladása, ekkor kel el az éves mennyisélg egyötöde.

Csaknem másfél milliárd forintot költöttek fogyókúrás készítményekre Magyarországon 2017. március és 2018. február között, mintegy 2 százalékkal többet az előző év azonos időszakához képest - közölte a Nielsen piackutató szerdán az MTI-vel. A tájékoztatás szerint áprilisban meglódul, májusban pedig tetőzik a fogyókúrás szerek eladása, ebben a két hónapban termelődik a teljes éves forgalom több mint ötöde.

A Nielsen példaként említi, hogy decemberben a májusi forgalom felét hozzák a fogyókúrás készítmények, viszont az év végi ünnepek után, januárban fellendül az értékesítés.

A fogyókúrás készítmények között a különféle kapszulák a legnépszerűbbek, az eladások mintegy felét teszik ki; 45 százalékkal ezüstérmesek a porok, vagyis shake-alapok. A folyadékok, oldatok, pezsgőtabletták és ampullás termékek részesedése elenyésző. Az értékesítések kilenctizede a drogériákban történik.

A közlemény idézi Rhorer Dávidot, a Nielsen ügyfélkapcsolati vezetőjét, aki jelezte: a WHO adatai szerint a magyar lakosság közel kétharmada túlsúlyos, miközben a Nielsen egy globális kutatása szerint a magyaroknak csak a fele, megközelítőleg ötmillió ember véli úgy, hogy súlyproblémái lennének. Ebből az ötmillióból azonban négyötöd dolgozik is azon, hogy ledolgozza a súlyfelesleget.

Legolvasottabb cikkeink